וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים בנזמה על הבצורת בצרפת: "יסתיים מתישהו"

החלוץ שלא כבש 1,217 דקות ברציפות בנבחרת טוען: "אני רץ בכל משחק עשרה קילומטרים ולכן הביקורת נגדי היא לא הוגנת"

קארים בנזמה מעורר עניין רב בנבחרת צרפת, בעיקר לאור העובדה שכבר 1,217 דקות ברציפות הוא לא הבקיע שער. החלוץ הצרפתי נמצא כעת במחנה הנבחרת שלו לקראת המשחק הקרוב נגד אוסטרליה (שישי, 22:00), אבל מדגיש שהוא לא מוטרד מהסטטיסטיקה הגרועה הזו.

"זה חלק מקריירה של שחקן", הבהיר בנזמה במסיבת עיתונאים. "יש גם תקופות כאלה. מה שצריך לעשות זה להמשיך לעבוד ולא להיכנס לדיכאון. זה עובר. זו התקופה הארוכה ביותר שלא כבשתי בקריירה הלא ארוכה שלי. אני עובד, זה לא קרה לי עשר שנים וזה יסתיים מתישהו".

קארים בנזמה, שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
מתי זה ייגמר? קארים בנזמה/רויטרס

על העבודה שלו בריאל מדריד, אמר החלוץ: "אני חושב שזו שאלה של גישה. העבודה שלי מתחילה מבחינה הגנתית, אבל אני יודע שמעל לכל אני צריך לכבוש שערים. אני חייב להפעיל ראשון את הלחץ ולעזור לקבוצה. אני עושה עשרה קילומטרים בכל משחק ולכן אני חושב שהביקורת נגדי היא לא הוגנת".

למרות הביקורת, בנזמה לא מודאג: "לחפש פתרונות? אני לא אתחיל עכשיו ללמוד מתמטיקה. אני רואה את העתיד ולא מודאג. אני רוצה להבקיע ולהיות טוב יותר על המגרש כמו תמיד. אני לא יכול להגיד שאני מודאג, אבל כמו שאמרתי, כמובן שזה מטריד אותי שאני לא מבקיע ושאני לא יכול לעזור לנבחרת להבקיע יותר שערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully