וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה הבטיחה את המקום הראשון, קולומביה עלתה

ללא מסי האלביסלסטה חגגו 1:3 על פרו. הקפטרוס חזרו מ-3:0 ל-3:3 משוגע נגד צ'ילה והעפילו. אקוודור וצ'ילה קרובות לברזיל

דרמות, כרטיסים, פנדלים ומה לא? הלילה (בין שישי לשבת) נערך המחזור ה-15 והלפני אחרון בבית הדרום אמריקאי של מוקדמות הגביע העולמי ואחרי שהתפזר העשן מסתבר שקולומביה הצטרפה לארגנטינה והבטיחה את מקומה בטורניר הגדול בקיץ הבא. 3:3 משוגע נגד צ'ילה הספיק להם, בזמן שאקוודור גוברת על אורוגוואי 0:1 ומתקרבת לשם. ארגנטינה הבטיחה את המקום הראשון בבית הדרום אמריקאי אחרי 1:3 על פרו שתישאר בחוץ.

הנבחרת שתסיים במקום החמישי תפגוש את ירדן לשני משחקי פלייאוף מהם תצא עולה נוספת לגביע העולמי. כרגע נראה שזו תהיה אורוגוואי, שמפגרת מאחורי צ'ילה ואקוודור בשלוש נקודות וגם בהפרש השערים. המשחק הראשון יתקיים בעמאן ב-13 או ב-14 בנובמבר והגומלין ייערך בדרום אמריקה ב-20 בנובמבר.

אוהדי נבחרת קולומביה חוגגים העפלה למונדיאל. רויטרס
חגיגה גדולה בקולומביה/רויטרס

משחקי ההכרעה במחזור האחרון (בין שלישי לרביעי):

צ'ילה - אקוודור
אורוגוואי - ארגנטינה

טבלת הבית הדרום אמריקאי מחזור אחד לסיום:

1. ארגנטינה, 32 נקודות
2. קולומביה, 27 נקודות
3. אקוודור, 25 נקודות, הפרש שערים 5+
4. צ'ילה, 25 נקודות, הפרש שערים 3+
---
5. אורוגוואי 22 נקודות, הפרש שערים 1-
---
6. ונצואלה, 20 נקודות (סיימה את המשחקים שלה)
7. פרו, 14 נקודות
8. פרגוואי, 12 נקודות
9. בוליביה, 11 נקודות

רדאמל פלקאו שחקן נבחרת קולומביה חוגג. AP
שני פנדלים מוצלחים. פלקאו/AP

קולומביה - צ'ילה 3:3

"לה רוחה" הלמה בקולומביאנים עם בליץ מצוין שכלל שלושה שערים ב-11 דקות. ארתורו וידאל עשה את זה ראשון עם פנדל מוצלח בדקה ה-19 ואלכסיס סאנצ'ס הוסיף צמד בדקות 22 ו-29. 0:3 מדהים לצ'ילה. נגמר? ממש לא. הכול עבד יפה מבחינת הנבחרת של חורחה סמפאולי, עד שקרלוס קרמונה הורחק בדקה ה-66 ושם התחיל הקאמבק הגדול של הקפטרוס. תאו גוטיירס צימק בדקה ה-69, רדאמל פלקאו הפיח תקווה כשהוריד ל-3:2 בדקה ה-75 עם פנדל מוצלח ובדקה ה-83 הנבחרת המקומית קיבלה בעיטה נוספת מ-11 מטר. פלקאו מצא את הרשת פעם נוספת, עשרות האלפים בבראנקייה זינקו לשמיים ובסיום 3:3. קולומביה במונדיאל לראשונה מאז 1998.


אקוודור - אורוגוואי 0:1

ניצחון מצוין לאקוודור בקיטו, כזה שהבטיח לה כמעט בוודאות את העלייה לגביע העולמי בקיץ הבא כשתיקו בסנטיאגו באמצע השבוע יספיק לה וכנראה שגם הפסד מינימלי. ג'פרסון מונטרו כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-30 וקבע מאזן מדהים של הנבחרת המקומית: 22 מתוך 25 הנקודות שלה הושגו בבית.

שחקן נבחרת צ'ילה, אלכסיס סאנצ'ס. רויטרס
תיקו נגד אקוודור באמצע השבוע יבטיח את המקום בברזיל. אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

ארגנטינה - פרו 1:3

אחרי שהתבשרה על התיקו של קולומביה, ארגנטינה עלתה לאצטדיון מונומנטל, ללא ליאונל מסי, חאבייר מסצ'ראנו, פרננדו גאגו וגונסאלו היגואין, בידיעה שיש לה אפשרות לחגוג עם האוהדים שלה את ההעפלה למונדיאל. אלא שדווקא האורחים פתחו טוב יותר על אף הידיעה שאין להם סיכוי להעפיל לברזיל, ובדקה ה-21 קלאודיו פיזארו המשיך כדור עומק שנשלח אליו על ידי ג'יאנמרקו גאבטה, והקפיץ מעל סרחיו רומרו. אלא ששתי דקות לאחר מכן אסקיאל לאבצי איזן מקרוב אחרי שנגיחה של פדריקו פרננדס לכדור קרן נהדפה. שחקנה של פריס סן ז'רמן השלים את המהפך בדקה ה-35 אחרי בישול מצוין של רודריגו פלאסיו. עד המחצית סרחיו אגוארו פספס הזדמנות לקבוע את השלישי, אבל שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה זה קרה כשמרקוס רוחו העביר כדור רוחב לפלאסיו שסגר את הסיפור.

משחק נוסף:

ונצואלה - פרגוואי 1:1
לוונצואלה: לואיס סייחס (82). לפרגוואי: אדגר בניטס (28).

רודריגו פלאסיו, אסקיאל לאבצי שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים שער. AP
המשימה הושלמה. אסקיאל לאבצי חוגג עם פלאסיו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully