וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה בלחץ: 20 אלף פולנים יציפו את וומבלי

רבבות פולנים ימלאו את היציעים וייצרו אווירה עוינת לאנגלים במשחק הבית החשוב. לבנדובסקי: "ננסה לגרום להם לחגוג"

אוהדי נבחרת פולין. Alex Livesey, GettyImages
אוהדי נבחרת פולין/GettyImages, Alex Livesey

נבחרת אנגליה מתכוננת לאווירה עוינת במגרשה הביתי במשחק החשוב מול פולין ביום שלישי, כשההערכה היא שכ-20 אלף אוהדי נבחרת פולין יגדשו את איצטדיון וומבלי, במשחק שבו אנגליה חייבת לנצח כדי להבטיח העפלה אוטומטית לגביע העולמי בברזיל, ולא לשחק בפלייאוף.

אנגליה, שיודעת שאוקראינה אורבת מאחוריה, תשחק מול 85 אלף צופים באיצטדיון הלונדוני היפהפה, אבל ההתאחדות לכדורגל האנגלית נאלצה להגדיל את אזור החיץ הין האוהדים הפולנים לאוהדים המקומיים בעקבות דרישות אבטחה.

בהתחלה ההתאחדות הפולנית ביקשה 8,000 כרטיסים לאוהדי הנבחרת האורחת, כמתבקש על ידי חוקי פיפ"א - הקצאת עשרה אחוזים לאוהדים האורחים. אבל אחרי שאלה נחטפו, האוהדים הפולנים הסתערו על המושבים הפנויים באיצטדיון במכירה הכללית. בעקבות זאת ההתאחדות האנגלית שינתה את המדיניות, והציעה לכל אותם רוכשי כרטיסים לשבת ביציעים של האוהדים האורחים, שהתנפח וגדל ליציע של 18 אלף צופים.

אוהדי נבחרת פולין. Alex Livesey, GettyImages
אוהדי נבחרת פולין/GettyImages, Alex Livesey

"לאור הדרישה הגבוהה, ולאור דרישות האבטחה, העדפנו שאוהדי פולין יתקבצו באזור ספציפי", נמסר מההתאחדות האנגלית, "זה עדיף מאשר שיקנו כרטיסים ליציעים של הנבחרת הביתית".

מההתאחדות הפולנית נמסר כי "יגיעו רבבות, כל משחק מול אנגליה הוא מיוחד, יש הרבה מאוד פולנים שגרים בבריטניה, שישמחו ללכת לעבודה ביום למחרת ולהגיד לחבריהם 'ניצחנו אתכם'".

רוברט לבנדובסקי, חלוץ נבחרת פולין, סיכם ואמר: "אנחנו יודעים שהאוהדים שלנו ימלאו את היציעים, ואולי אין לנו סיכוי להגיע למונדיאל, אבל נילחם על הכבוד שלנו וננסה לתת להם סיבה לחגוג בוומבלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully