וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרטיס לברזיל כבר בכיס: גאנה מחצה 1:6 את מצרים

אפריקה: הפרעונים ספגו מפלה במשחק הראשון בפלייאוף, ושוב יראו מונדיאל מהבית. דיווח: בראדלי כבר פוטר. צפו בתקציר

חלומה של נבחרת מצרים לחזור למונדיאל אחרי היעדרות של 24 שנים, נגוז כמעט לחלוטין הערב (שלישי), לאחר תבוסה כואבת 6:1 בקומאסי לגאנה, שנמצאת למונדיאל שלישי ברציפות. הגומלין ייערך בקהיר בחודש הבא, כשמצרים תצטרך ניצחון נדיר ובלתי סביר של 0:5 על מנת להפוך את המצב ולהגיע לגביע עולמי ראשון מאז 1990. אגב, בחלק מהתקשורת המצרית טוענים כי כי המאמן בוב בראדלי פוטר כבר הערב, ועלול שלא להחזיק מעמד אפילו עד הגומלין.

צפו בתקציר המשחק

הצרות של בוב בראדלי האמריקאי והפרעונים החלו כבר בדקה השישית, כשאסמואה גיאן כבש בקלות את הראשון של גאנה. הכוכבים השחורים הגדילו את יתרונם בדקה ה-22, אז מבצע אישי של מייקל אסיין הסתיים עם כדור ברשת, בעזרתו של וועאל גומה המצרי. מוחמד אבו טריקה צימק בפנדל בדקה ה-41, אלא ששלוש דקות לאחר מכן עבדול וואריס נגח את השלישי והוריד את גאנה להפסקה עם יתרון מבטיח של 1:3.

השער השלישי כנראה שבר את מצרים, שנתנה למארחת לעשות ככל העולה על רוחה וגם להגדיל את התוצאה גיאן הוסיף את הרביעי בדקה ה-54 ונתן את האות לחגיגות של הקהל המקומי, לפני שסולי מונטארי עם פנדל מוצלח בדקה ה-73 וכריסטיאן אטסו הצעיר בדקה ה-89, חתמו את ההשפלה הגדולה. גאנה יכולה כבר להזמין כרטיסים לברזיל.

אוהדי נבחרת מצרים צופים במשחק בטלוויזיה. רויטרס
סבלו בבית. אוהדי מצרים צופים במשחק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully