וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויין רוני: "הוכחנו שאנחנו נבחרת גדולה"

השחקן חגג את העפלתה של אנגליה למונדיאל: "היתה לנו הרבה אמונה". הודג'סון: "השער של ג'רארד הוריד לי 10 שנים מהחיים"

אחרי קמפיין נטול הפסדים, השלימה אמש (שלישי) נבחרת אנגליה את העפלתה למונדיאל 2014 בברזיל, לאחר שניצחה 0:2 את פולין במשחק האחרון של השתיים, באיצטדיון וומבלי. לאורך כל הקמפיין ספגה נבחרתו של רוי הודג'סון ביקורת לא מעטה על היכולת הבינונית של שחקניה, שהובילה לכך שאנגליה נאלצה להילחם עד לרגע האחרון בכדי להבטיח את העפלתה. עכשיו יכול המאמן לנשום לרווחה, ולהתחיל בהכנות לקראת הטורניר שייערך בשנה הבאה.

ויין רוני שחקן נבחרת אנגליה חוגג שער. רויטרס
הוכיחו לעצמם ולקהל איזה נבחרת יש להם. רוני/רויטרס

השחקן המצטיין של האנגלים היה ללא ספק וויין רוני, שאמר בסיום: "הגענו לשני המשחקים האחרונים עם הרבה אמונה בעצמינו והוכחנו שאנחנו נבחרת גדולה. ידענו שיהיה משחק קשה הערב. היו להם כמה מתפרצות בהן הם היו יכולים להבקיע ככה שהיה לנו גם מזל. שיחקנו מצויין והשער מהמחצית הראשונה העניק לנו הרבה ביטחון ואמונה שאנחנו יכולים לנצח את המשחק הזה".

מאמן הנבחרת האנגלית, רוי הודג'סון הוסיף בחיוך: "השער השני הוריד לי עשר שנים מהחיים. זה מאוד מספק. היה בית קשה, היו הרבה יריבות קשות כמו פולין, מונטנגרו ואוקראינה. אני מאושר עבור השחקנים, אני חושב שהם שיחקו כדורגל מדהים במחצית הראשונה ועבדנו קשה כדי לשלוט במשחק. למזלנו הגיע גם השער של סטיבן ג'רארד שגם הראה לנו את יכולות הריצה הנהדרות שלו".

הודג'סון ציין כי הנבחרת שלו נראית טוב יותר ממשחק למשחק ואמר: "שני המשחקים האחרונים היו הטובים ביותר שלנו. רק הלכנו והשתפרנו, שחקנים חזרו מפציעה". כשנשאל האם הנבחרת הנוכחית טובה יותר מזו שהפסידה לאיטליה ביורו הקודם אמר המאמן: "אני חושב שאנחנו הרבה יותר טובים. עבדנו יחד 18 חודשים. הכדורגל שלנו השתנה מהימים ההם, ואני חושב שאנחנו יכולים רק להשתפר, כל עוד נשמור על הסגל הזה. השחקנים נהדרים, אכפת להם אחד מהשני ואפשר היה לראות את זה בכל המשחקים שלהם יחד".

סטיבן ג'רארד, שכבש את השער היפה במשחק לאחר פריצה נפלאה אמר: "התחלנו היום טוב מאוד, אבל הלקח הגדול הוא שאנחנו צריכים לשחק טוב יותר במחצית השנייה. נגד נבחרות חזקות יותר אנחנו עלולים להיפגע. מה שכן, הראינו הערב שגם כשהולך קשה אנחנו לא נשברים, לא סופגים ורק משתפרים". כשנשאל על הביקורות כנגד הנבחרת אמר השחקן: "מאז הבכורה שלי היתה ביקורת מבחוץ אבל זה מחזק אותך וגורם לך לעבוד קשה יותר. אנחנו מאמינים בנבחרת, נלחמים אחד בשביל השני והוכחנו שאנחנו מספיק טובים".

מאמן נבחרת אנגליה, רוי הודג'סון. רויטרס
ועכשיו לדבר האמיתי. הודג'סון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully