וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נאהב את אמריקה לנצח, פלייאוף באדיבות הגרינגוס"

מקסיקו נסערת מהדרמה שסידרה לה פלייאוף: "אי אפשר לסמוך שהאויב יושיע". צפו בדרמה מפי השדרן ובדרדל'ה המביכה של צ'יצ'ריטו שהפכה שער חוקי לשער פסול

מקסיקו לא יודעת אם לצחוק או לבכות אחרי מחזור הסיום של בית מוקדמות גביע העולם בקונקקא"ף. מצד אחד, נבחרת מקסיקו שוב אכזבה ברגע האמת והפסידה 2:1 בקוסטה ריקה במשחק שהייתה חייבת לנצח כדי לשמור על סיכוייה להעפיל אוטומטית למונדיאל. מצד שני, ניצחונה הדרמטי של ארה"ב בפנמה בתוצאה 2:3 הבטיח לה השתתפות במשחקי הפלייאוף נגד ניו זילנד, וזה אומר של"אל טרי" עדיין יש סיכוי להגיע לברזיל, ולא היה חסר הרבה שהם יודחו באופן סנסציוני.

צפו בדרמה הגדולה שהעלתה את מקסיקו לפלייאוף, והאזינו לשדרן המקסיקני

כל המשחקים בדרום אמריקה נפתחו באותה שעה וכך הסיום המדהים בו ארצות הברית הבקיעה שני שערים בתוספת הזמן ומנעה מפנמה לעלות לפלייאוף על חשבונה של מקסיקו, הוציאו מהשדרן המקסיקני כל רגש אפשרי. "אנחנו אוהבים את אמריקה, אנחנו נאהב את אמריקה לנצח, שאלוהים יברך את אמריקה". נשיא מקסיקו לשעבר פיליפה קלדרון צייץ, "פלייאוף באדיבות הגרינגוס".

אבל אוהדי מקסיקו לא הסתירו את אכזבתם מהקמפיין הכושל, ומהעובדה שנבחרתם עלתה לפלייאוף בשנייה האחרונה ובזכות מהפך של ארצות הברית. "אנחנו חייבים שחקנים מחויבים ואין לנו כאלה", צוטטו אוהדי ה"אל טרי", "אי אפשר לסמוך על האויב שיציל אותך".

בהפסד עצמו רשם חאבייר הרננדס רגע מביך כששחרר דרדל'ה מביכה במצב של 0:0. הכדור אמנם חדר לרשת, אבל מכיוון שהכדור היה כל כך חלש, השחקן בנבדל היה מעורב במהלך והשער נפסל. רואיס גונזלס העלה את קוסטה ריקה ליתרון 0:1 בדקה ה-25, אבל מקסיקו חזרה מהר לעניינים עם שער שוויון של אוריבה פראלטה שקבע 1:1 בדקה ה-29. מקסיקו חיפשה את הניצחון, אבל קוסטה ריקה מצאה אותו בדקה ה-64 עם שער של אלברו סבוריו שהפך מסירה של כריסטיאן גמבואה ל-1:2. "אל טרי" יערכו פלייאוף כפול מול ניו זילנד בחודש הבא (14-15/11 ו-20/11). מאז 1982 מקסיקו משתתפת באופן קבוע במונדיאלים, מלבד זה של 1990, אבל נראה שנוכח כושרה הנוכחי של הנבחרת יש למדינת הסומבררו סיבה לדאגה.

צפו: דרדל'ה איומה לצ'יצ'ריטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully