וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר טבארס: "ירדן יכולה לעשות לנו בעיות"

באורוגוואי חוששים מהפלייאוף. סבאלה: "ספרד וגרמניה חזקות מארגנטינה". סמפאולי: "לא דמיינתי שצ'ילה תעלה למונדיאל"

המחזור האחרון במוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה הושלם הלילה (בין שלישי לרביעי), כשצ'ילה ואקוודור הצטרפו לארגנטינה וקולומביה ברשימת העולות לברזיל 2014, בעוד שאורוגוואי נאלצה להסתפק במקום החמישי בבית ששלח אותה למשחקי הפלייאוף מול ירדן, למרות הניצחון 2:3 על ארגנטינה.

הסלסטה, שיפגשו את הירדנים בחודש הבא לקרב כפול על הכרטיס האחרון לטורניר, כבר העפילו בעבר מהפלייאוף למונדיאלים ב-2002 ו-ב-2010, אז הם הגיעו עד לחצי הגמר, והפסידו לאוסטרליה בפלייאוף 2006.

אוסקר טבארס מאמן נבחרת אורוגוואי. Atsushi Tomura, GettyImages
"אסור לנו לחשוב שהדרך למונדיאל סלולה". אוסקר טבארס/GettyImages, Atsushi Tomura

המאמן אוסקר טבארס, שראה את לואיס סוארס כובש את שערו ה-11 בקמפיין, וחולף על פניו של ליאונל מסי הפצוע שכבש 10 שערים, אמר: "אסור לנו לחשוב שהדרך שלנו למונדיאל סלולה, כי ירדן יכולה לעשות לנו בעיות". הקפטן דייגו לוגאנו הוסיף: "לאוהדים שלנו הגיע שננצח לעיניהם בזכות התמיכה העצומה שהם נותנים לנו".

בצד המפסיד היה אלחנדרו סבאלה, שכאמור חסר את מסי אך הקפיד להנמיך ציפיות אחרי ההפסד: "יש לנו פוטנציאל נהדר לזכות במונדיאל, אבל יש נבחרות שהן מועמדות חזקות יותר מאיתנו: ספרד וגרמניה הן קצת חזקות יותר מהשאר, וברזיל שתהיה המארחת".

אלחנדרו סאבלה מאמן נבחרת ארגנטינה. Buda Mendes, GettyImages
"יש לנו פוטנציאל נהדר לזכות במונדיאל". אלחנדרו סאבלה/GettyImages, Buda Mendes

בסיום המשחק בין צ'ילה לאקוודור, בו ניצחו האדומים 1:2, חגגו שתי הנבחרות עלייה למונדיאל, וחורחה סמפאולי, שהחליף במהלך הקמפיין את קלאודיו בורגי, צהל: "מעולם לא דמיינתי שנעלה, ועכשיו אני אפילו לא מצליח לתפוס את התחושה. אבל יש לנו נבחרת חזקה מאוד, ועכשיו אנחנו צריכים להשתפר עוד יותר כדי שיהיה לנו סיכוי להגיע רחוק במונדיאל".

מאמן אקוודור, ריינלדו רואדה, לא שכח את מותו הפתאומי של חלוץ הנבחרת כריסטיאן בניטס ביולי האחרון: "אנחנו מקדישים את העלייה הזו לזכרו של צ'וצ'ו. רק המשפחה שיצרנו כאן בנבחרת יודעת עד כמה אנחנו מתגעגעים אליו. לנבחרת הזו מגיע להיות במונדיאל, ונצטרך לעבוד קשה כדי להגיע לטורניר באותו כושר ומצב רוח".

חורחה סמפאולי מאמן נבחרת צ'ילה. Harold Cunningham, GettyImages
רוצה להגיע רחוק במונדיאל. חורחה סמפאולי/GettyImages, Harold Cunningham

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully