וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן: "מי שתעשה פחות טעויות תעלה למונדיאל"

שבדיה נחושה לקראת המפגש הלוהט עם פורטוגל. בנטו: "יהיה קשה מאוד". דשאן על אוקראינה: "טוב שנארח את הגומלין"

הגרלת פלייאוף המונדיאל זימנו לחובבי הענף כמה מפגשים מרתקים, ובראשם המפגש הכפול בין פורטוגל ושבדיה, כריסטיאנו רונאלדו מול זלאטן איברהימוביץ'. צרפת תקווה שלא למעוד עם מפגש לא פשוט כלל מול אוקראינה, בעוד יוון (מול רומניה) וקרואטיה (מול איסלנד) ינסו לקטוף את שני הכרטיסים הנותרים לגביע העולמי בברזיל ב-2014. המשחקים ייערכו ב-15 וב-19 בנובמבר.

שחקן נבחרת שבדיה זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
יקפוץ באוויר גם בעוד חודש? זלאטן/רויטרס

"שבדיה לא תלויה רק בזלאטן", אמר מאמן נבחרת פורטוגל פאולו בנטו. "מדובר בקבוצה טובה ולא רק בשחקן אחד, למרות שהוא אחד הטובים באירופה. יהיו שני משחקים קשים מאוד, צמודים מאוד. נצטרך להיות בשיאנו כדי לקבל את הכרטיס לברזיל. אני מאמין שאפשר לעשות את זה".

בצד השני, המאמן השבדי אריק האמרן אמר: "יש לנו סיכוי מול כל נבחרת. ברור שפורטוגל נבחרת ברמה גבוהה, אבל מדובר פה בשני משחקים וניתן את ה-100 אחוז. יש לנו סיכוי. שחקנים ברמה עולמית כמו רונאלדו וזלאטן עושים דברים מיוחדים כדי לשנות את המשחק. אני שמח שגם לנו יש אחד כזה, אבל נצטרך להיות טובים מאוד כנבחרת".

זלאטן עצמו אמר: "פורטוגל פייבוריטית. זה הולך להיות משחק שונה לגמרי מאלה ששיחקנו בשלב הבתים. מי שתעשה פחות טעויות תעלה למונדיאל".

מאמן נבחרת פורטוגל פאולו בנטו. רויטרס
"נצטרך להיות בשיאנו כדי לקבל את הכריס לברזיל". בנטו/רויטרס

צרפת, שהגיעה עד גמר מונדיאל 2006, תגיע בפעם השניה ברציפות. בפעם שעברה היא נזקקה לנגיעת היד המפורסמת של תיירי הנרי בכדי להתגבר על אירלנד, וכעת היא תתייצב מול אוקראינה. "אוקראינה לא סופגת הרבה שערים, וזה הולך להיות קשה עבורנו", אמר מאמן הטריקולור דידייה דשאן, "אבל עצם זה שהגומלין ייערך בבית טוב עבורנו".

"לקרואטיה ופורטוגל יש יותר נסיון, על הנייר, כך שזה יכול היה להיות גרוע יותר", הודה דשאן. "אבל אוקראינה לא הגיעה לכאן בטעות. אולי אין לה שחקנים ברמה עולמית, אבל היא נבחרת שאסור לזלזל בה".

אוליבייה ז'ירו הוסיף: "האמת היא שבעיקר רציתי להימנע מפורטוגל, כך שזה טוב. אנחנו מכירים את אוקראינה, שיחקנו נגדם כמה פעמים ועשינו תוצאה טובה מולם ביורו האחרון. זו נבחרת טובה עם דור טוב של שחקנים, הם מאוד מוכשרים ונצטרך להיות זהירים".

מאמן אוקראינה מיכאילו פומנקו אמר: "בספורט, מי שמפחד מפסיד. אין טעם לפחד. נתכונן למשחק, נלמד את נקודות החוזק והחולשה של היריבה שלנו". שחקן ההגנה ארטם פדטסקי הוסיף: "כבר קברו אותנו אחרי ההתחלה הגרועה במוקדמות, אבל הצלחנו לחזו ולעלות לפלייאוף. עכשיו כל משחק הוא גמר, משימת הישרדות. יש לנו סיכוי לעבור".

שחקן נבחרת צרפת אוליבייה ז'ירו חוגג. רויטרס
בעיקר רצה להימנע מפורטוגל. ז'ירו/רויטרס

הסנסציה של המוקדמות איסלנד תנסה להמשיך את המסע המדהים שלה, ולהפתיע גם את קרואטיה החזקה. "אני מכיר את המאמן החדש שלהם ויש לי נסיון בלאמן נגד קרואטיה", אמר מאמן הסינדרלה לארק לאגרבק. "יש לנו נבחרת די טובה, ולמרות שאנחנו לא פייבוריטים, כדאי להיזהר מאיתנו".

המאמן החדש המדובר הוא ניקו קובאץ', שעומד בפני מבחן לא קטן: "אנחנו מאוד מרוצים מההגרלה, בעיקר בגלל שנארח בזאגרב את הגומלין, אבל זה יהיה מגוחך לקחת דברים כמובן מאליו, כי איסלנד נבחרת צעירה ושאפתנית".

מי שלא ממש היה מרוצה מההגרלה של נבחרתו הוא ויקטור פיצורקה, שאמר: "יוון נבחרת חזקה מאוד, מאורגנת מאוד, ואני לא מרוצה. העדפתי להגריל נבחרת אחרת".

שחקני נבחרת איסלנד עם גילפי סיגורדסון (משמאל). AP
הסנסציה תדהים גם את קרואטיה? שחקני איסלנד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully