וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסיקו - ניו זילנד: מארב בשדה התעופה וקרב על המדים

עם מאמן רביעי, 100 אלף צופים וללא לגיונרים, מקסיקו רוצה מונדיאל (ד', 22:30, ספ'1). ומדוע ניו זילנד לא תשחק בלבן?

למרות קמפיין מוקדמות מחפיר בסטנדרטים שלה, מקסיקו צריכה ויכולה להעפיל למונדיאל בפעם השישית ברציפות. ומבחינת אנשיה, כל האמצעים כשרים. לקראת המשחק הראשון בשלב הפלייאוף, בו תארח מחר (רביעי, 22:30, ספורט1 ו-HD)) את מנצחת הבית האוקיאני, ניו זילנד, החליטה ההתאחדות המקסיקנית לפרסם את מועד הנחיתה המדויק של הנבחרת היריבה, כדי לגרום לאוהדים להגיע לשדה התעופה ולארגן קבלת פנים עוינת. בנוסף, מקסיקו התעקשה להופיע עם מכנס לבן ובכך מנעה מה"אול ווייטס" לשחק בתלבושת המסורתית שלהם והם יופיעו עם מדים שחורים. מלחמה פסיכולוגית בשלבים.

מיגל הררה מאמן נבחרת מקסיקו. רויטרס
יביא את הבשורה למקסיקו? מיגל הררה/רויטרס

מקסיקו נזקקה לנס על מנת להגיע לשלב הזה, שבו היא שוב תלויה בעצמה. הנבחרת החליפה שלושה מאמנים במוקדמות, ספגה הפסדים מביכים ולבסוף רק שערים דרמטיים של ארצות הברית מול פנמה העניקו ל"אל טרי" את הכרטיס לפלייאוף ומנעו ממנה להחמיץ מונדיאל ראשון מאז 1990 (אז הושעתה). מי שמונה במיוחד לשני המשחקים כדי להוביל את הנבחרת לברזיל, הוא מיגל הררה, מאמן קלוב אמריקה, שהחליט לוותר על כל הלגיונרים ולהסתמך על שחקני הליגה המקסיקנית בלבד. הטענה הרווחת היא שהשחקנים המגיעים מאירופה מותשים מהטיסות הארוכות וגם כך לא מרשימים, אז עדיף בלעדיהם.

"נעשה את זה כאן", הבטיח הררה לפני המשחק שייערך לעיני כ-100 אלף צופים באצטקה, בגובה של 2,240 מטר מעל פני הים. "אני בטוח שמקסיקו תשיג את היתרון כך שנוכל להגיע רגועים לוולינגטון ולהשלים את המשימה. זה הרעיון, לסדר את העניינים בבית. בגלל זה בחרתי נבחרת מקומית. יש לנו שחקנים שרגילים להתמודד עם הגובה והלחות". אוריבה פראלטה צפוי לפתוח בהתקפה, כשאלדו דה ניגריס או ראול חימנס יחברו אליו.

אצל ניו זילנד, המאמן ריקי הרברט מודאג מאוד מחסרונו של הבלם ווינסטון ריד, שפתח את העונה בצורה מרשימה במדי ווסטהאם אך נפצע בקרסול. ניו זילנד התאמנה בדרום קליפורניה והמתינה עם הטיסה למקסיקו עד לרגע האחרון. "אני בטוח שהם יתקפו וינסו לכבוש כמה שיותר במשחק הראשון, זה אתגר גדול עבורינו", אמר הרברט. "הם נציג צפיפות ונשחק יחד, נוכל לשים את עצמנו בעמדה בה נביא את הכישרון שלנו לידי ביטוי בגומלין בבית".

כריס ווד שחקן נבחרת ניו זילנד. GettyImages
לא אוהבים לשחק בשחור. כריס ווד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully