וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבאני: "מקווה לחגוג עם הקהל", ביקורת על מאמן ירדן

אורוגוואי חגגה והנשיא צהל: "אנחנו שוב במונדיאל". האוהדים כינו את חוסאם חסן "חמור קטן". הקהל ניסה להרגיז את סוארס

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

נבחרת אורוגוואי התעללה הערב (רביעי) בירדן במה שנראה כמו הדרך הבטוחה למונדיאל הקיץ. הסלסטה הפציצו 0:5 ברבת עמון ועשו צעד משמעותי בדרך לטורניר היוקרתי אחרי שמקסי פריירה (22), כריסטיאן סטואני (42), ניקולאס לודיירו (69), כריסטיאן רודריגס (77) ואדינסון קבאני (90) הביכו את הירדנים פעם אחר פעם. ביום רביעי הבא ייערך הגומלין באורוגוואי שם תנסה הנבחרת הדרום האמריקאית להוציא את החגיגות לדרך יחד עם הקהל שלה.

פלייאוף המונדיאל: אורוגוואי הביסה 0:5 את ירדן

שחקני נבחרת אורוגוואי חוגגים. AP
מריחים את ברזיל. שחקני אורוגוואי חוגגים הערב/AP

אדינסון קבאני שהבקיע את השער החמישי בבעיטה חופשית מדויקת מרוצה מאוד מהתוצאה, ואמר: "אני מקווה שנחגוג עם הקהל שלנו ונעפיל לעוד מונדיאל. לשחק במדינה כה דתית זה משהו באמת מיוחד ולכן אני אומר שבעזרת האל ניצחנו. הניצחון הזה מאפשר לנו היום להידפק על דלתות טורניר הגביע העולמי. כשנחזור למונטבידאו יצפה לנו משחק קשה, ואסור לנו להמעיט מערכה של היריבה".

דייגו לוגאנו הוסיף: "התצאה לא משקפת את מה שהיה במשחק. היה לנו קשה לשחק והתמודדנו מול יריבה שעשתה הכול על המגרש וגרמה לנו לעבוד קשה בהגנה. הם נלחמו גם בפיגור של שלושה וארבעה שערים, אבל התמודדנו עם זה בזכות הפוטנציאל הגדול שיש לנו בהתקפה".

לואיס סוארס, שאמנם לא כבש, ראה ביציעים שלט של תמונה שלו בזמן הנשיכה של ברניסלב יובאנוביץ' מהעונה שעברה. על המשחק עצמו הוא אמר: "היינו חזקים וסיימנו את המשחק בצורה הכי טובה שיכולה להיות. זה ניצחון חשוב מבחינתנו. זה יתרון טוב, אבל עדיין לא נאמרה המילה האחרונה. אנחנו חייבים להיות רגועים ולהיות מודעים לכך שנשאר לנו עוד פרק כדי להשיג את המטרה". מי שלא ממש חיכה לגומלין הוא נשיא התאחדות סבסטיאן באוסה, שאמר: "אני שמח. אורוגוואי שוב במונדיאל. אנחנו מגיעים כאלופי אמריקה ונהיה מדורגים בברזיל 2014".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אדינסון קבאני שחקן נבחרת אורוגוואי. AP
"ניצחנו בעזרת האל". אדינסון קבאני/AP

חוסאם חסן, מאמן נבחרת ירדן, ספג ביקורות קשות מהפרשנים שכיסו את המשחק ומהאוהדים שכינו אותו "חמור קטן" לאחר התבוסה. חסן עצמו התגאה במסיבת העיתונאים: "נכון שהפסדנו 5:0, אבל זה לא אומר שלא הרשמנו. ההיפך הוא הנכון. אני מרוצה מההופעה של כל השחקנים וכמובן מצטער בשביל האוהדים שלנו".

על אורוגוואי אמר: "הם השיגו את הניצחון בזכות הניסיון הבינלאומי העדיף שלהם, עם שחקנים כמו לואיס סוארס ואדינסון קבאני, והעובדה שניצלו מצבים. אנחנו שלטנו לרגעים וגם הגענו למצבים, אבל החמצנו".

חוסאם חסן מאמן נבחרת ירדן. AP
דווקא מרוצה מההופעה של נבחרתו. חוסאם חסן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully