וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודג'סון: "האוהדים לא רוצים להפסיד, אבל מי רוצה?"

מאמן אנגליה השיב לבוז של הקהל בוומבלי אחרי ההפסד לצ'ילה. סמפאולי: "יש לאלכסיס מה שצריך כדי לככב במונדיאל"

אמנם יש עוד זמן עד המונדיאל, אבל באנגליה יכולים ובצדק להתחיל לחשוש מהקיץ שצפוי להם. נבחרת שלושת האריות הפסידה 2:0 במשחק ידידות לצ'ילה במפגש בין שתי נבחרות שיהיו בברזיל. אנגליה הגיעה למשחק אחרי שבמשך שנה בדיוק היא לא הפסידה, אבל אתמול (שבת) היא הציגה יכולת לא משכנעת וגם חסרונם של סטיבן ג'רארד, קייל ווקר, מייקל קאריק ודני וולבק לא אמור להוות תירוץ. אלכסיס סאנצ'ס נגח מקרוב בדקה השמינית וגם דאג להכפיל במחצית השנייה.

ידידות: 1:1 בין איטליה לגרמניה, צ'ילה ניצחה 0:2 באנגליה

אלכסיס סאנצ'ס צ'ילה חוגג שער עם אדוארדו ורגאס. רויטרס
"הוא נמצא בפורמה מצוינת והוא הראה את האיכויות שלו הערב". אלכסיס סאנצ'ס חוגג/רויטרס

האוהדים של הנבחרת האנגלית שקיוו לראות הרבה יותר בוומבלי שרקו בוז לשחקנים ולרוי הודג'סון שלא הופתע. "אני חושב שזה חלק מהמשחק. האוהדים לא מקבלים הפסדים, הם לא רוצים הפסדים, אבל מי כן רוצה?", תהה המאמן האנגלי. "אין הרבה משחקים כיום שלא שומעים בוז כשהקבוצה הביתית מפסידה. למדנו הרבה מאוד הלילה. אמרתי לפני המשחק שצ'ילה היא נבחרת טובה והם הוכיחו את זה הלילה. הם מצוינים".

הודג'סון שיתף גם לגבי ההרגשה של השחקנים מעצירת רצף המשחקים ללא הפסד, ואמר: "זה חשוב לפעמים לא לבקר את עצמך יותר מדי. השחקנים שלנו היו מאוכזבים שהריצה הטובה שלנו הגיעה לסיומה דווקא בבית. תמיד קשה לקחת דברים חיוביים מהפסדים. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר כדי לגבור על הנבחרות המובילות, אבל אני לא רוצה שהשחקנים יבקרו את עצמם יותר מדי".

מאמנה של צ'ילה חורחה סמפאולי היה מרוצה מההופעה של השחקנים שלו, ובמיוחד משל אלכסיס, ואמר: "זה אחד הערבים שנכנסים לדפי ההיסטוריה. זה היה בקתדרלה של הכדורגל והניצחון הזה יגרום לאנשים בצ'ילה לשמוח מאוד. זו הייתה הופעה יוצאת מן הכלל של אלכסיס. הופעה כמו זו בוומבלי מציבה אותו בעמדה טובה לקראת המונדיאל. יש לו את כל מה ששחקן צריך כדי לככב בגביע העולמי. הוא נמצא בפורמה מצוינת והוא הראה את האיכויות שלו הערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully