וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל הביסה 0:5 את הונדורס, סקולארי: "נזכה במונדיאל"

הסלסאו השלימו ניצחון חמישי רצוף, הולק כבש בהתקפה שכללה שני עקבים, סקולארי אופטימי: "לחץ? מי שלא מאמין, שיישאר על הספה בבית"

ברזיל המשיכה הלילה (ראשון) את היכולת הטובה שלה במשחקי ההכנה שלה לקראת המונדיאל בקיץ הבא, כשהביסה 0:5 את הונדורס במשחק שנערך במיאמי. זה היה הניצחון החמישי ברציפות לסלסאו, מאז שהפסידה באוגוסט לשוויץ, ובתקופה זו כבשה 18 שערים.

מייקון, נבחרת ברזיל. רויטרס
אפילו הוא כבש. מייקון/רויטרס

ברנארד כבש את הראשון (22) אחרי מסירה יפה של פאוליניו, דאנטה הוסיף את השני (55) בכדור שפגע בהגנה והיתל בשוער, מייקון (66) כבש את השלישי מקרוב אחרי שבעיטה של פאוליניו נהדפה לרגליו, וויליאם כבש את הרביעי (70) אחרי מסירה של הולק, והולק קינח עם החמישי (74), שהגיע אחרי שתי מסירות עקב.

ניימאר ספג מכה חזקה מיד עם פתיחת המשחק, ברגע לא נעים לספסל הברזילאי, אבל כוכב ברצלונה התאושש וסיפק כמה רגעים יפים לקהל בפלורידה. ביום שלישי בלילה תפגוש ברזיל את צ'ילה בטורונטו, למשחק הכנה נוסף.

מאמן הסלסאו לואיס פליפה סקולארי הכחיש בסיום שהנבחרת שלו תחת לחץ לקראת הגביע העולמי, אחרי שזכתה בניצחון 11 מ-12 המשחקים האחרונים שלה והעלתה את הציפיות לקראת המונדיאל. "אין עלינו שום לחץ בברזיל לזכות בגביע העולמי. אנחנו נהיה האלופים", אמר סקולארי.

נבחרת ברזיל בכדורגל. רויטרס
18 גולים בחמישה משחקים. ברזיל/רויטרס

לאחר מכן נשאל שוב, ואמר ש"אם מישהו לא מאמין שהוא יכול לזכות בגביע, עדייף שיישאר בבית על הכורסה". על המשחק עצמו אמר ש"0:5 לא משקפת את סיפור המשחק. בדרך שבה שיחקנו, זה צריך היה להיגמר 0:2 או 0:3. השערים הגיעו כי פשוט ניצלנו את המצבים שלנו היטב.

"עם השחקנים האיכותיים שיש לנו בסגל, ועם היעילות שהם הפגינו הערב, התוצאה היא טובה. קיבלנו מה שציפינו מהשחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully