וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסיקו עלתה למונדיאל 2014

פרלאטה כבש שלושער, האל-טרי ניצחו 2:4 את ניו זילנד בוולינגטון, והשלימו ניצחון כפול על הקיוויז בדרך לברזיל

הדרך שלה הייתה ארוכה, מאמנים באו והלכו, משברים צצו ללא הרף, אבל בסופו של דבר מקסיקו עשתה זאת. אל-טרי עלתה לגביע העולמי ב-2014, ולמרות כל הקשיים בדרך היא הצליחה לעשות זאת בסטייל. אחרי 1:5 על ניו זילנד במשחק הפלייאוף הראשון, נבחרת הסומבררו השלימו ניצחון 2:4 על הקיוויז בוולינגטון והם יהיו בברזיל 2014.

שחקן נבחרת מקסיקו אוריבה פרלאטה (שמאל) חוגג שער מול ניו זילנד. רויטרס
שלושער וניצחון כפול על הקיוויז. פרלאטה חוגג/רויטרס

בדקה ה-14 מקסיקו עלתה ל-0:1 קרלוס פנייה מסר לאוריבה פרלאטה כדור עומק נהדר וזה הקשית באומנות מעל גלן מוס וקבע 0:1 למקסיקנים. בדקה ה-29 נבחרת הסומבררו הכפילה את יתרונה כשפרלאטה הפך מתפרצת ל-0:2 שהוציא את הרוח לאלפי האוהדים הניו זילנדים באצטדיון בוולינגטון. בדקה ה-33 השלים פרלאטה שלושער וקבע 0:3, כשסיים מהלך קבוצתי יפה של מסירות בבעיטה פנימה לאחר שנותר חופשי במרכז רחבת הקיוויז. היה זה שערו החמישי של פרלאטה מול ניו זילנד בשני המשחקים. בדקה ה-38 נשרק פנדל לזכות ניו זילנד לאחר שהשוער הכשיל את ג'רמי ברוקי שבעט את הפנדל עצמו, אך למרכז השער, והשוער מויסס מוניוז הדף היטב.

במחצית השנייה ניו זילנד חיפשה שער מצמק שימתיק מעט את הגלולה המרה, אבל לא הצליח לפצח את ההגנה המקסיקנית. בדקה ה-80 היא הצליחה, לאחר בעיטת עונשין נוספת שנשרקה לזכותה לאחר שהכדור פגע בידו של אחד משחקני מקסיקו, וכריס ג'יימס בעט מצוין לחיבורים וצימק ל-3:1. הקהל בוולינגטון התעורר ובדקה ה-83 התבוסה הפכה להפסד בלבד אחרי שהמחליף רורי פאלון צימק ל-3:2 בוולי נהדר. השער העיר את המקסיקנים, שבדקה ה-87 הבטיחו את הניצחון כשקרלוס פנה תרגם מסירת רוחב לשער וקבע 2:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully