וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורוגוואי עלתה למונדיאל 2014 אחרי 0:0 עם ירדן

הסלסטה, שהביסו 0:5 בחוץ במשחק הראשון, לא כבשו בגומלין שנערך במונטבידאו, מה שלא הפריע להם לחגוג בגדול בסיום

AP

צפו בסיכום השבוע האלטרנטיבי

תם ונשלם. 203 ימים בלבד נותרו לבעיטת הפתיחה של מונדיאל 2014 בברזיל והלילה (בין רביעי לחמישי), הושלמה באופן רשמי תמונת 32 העולות לטורניר הכדורגל הגדול מכולם. נבחרת אורוגוואי, באופן צפוי, תהיה הנציגה השישית של דרום אמריקה, זאת למרות שהיא סיימה רק ב-0:0 ביתי מול ירדן. ה-0:5 שהשיגו הסלסטה במשחק הראשון, בעמאן לפני שבוע, הספיק להם והפעם הם הרשו לעצמם להוריד הילוך.

דווקא ההגנה הירדנית, זו שהתפרקה לחלוטין במפגש הראשון בין הנבחרות, התעלתה הפעם והצליחה להיות הנבחרת הראשונה מזה ארבע שנים וחודש (מאז ההפסד 1:0 לארגנטינה) שמונעת מאורוגוואי לכבוש שער במשחק ביתי, אבל לרבבות הצופים שגדשו כל פינה באצטדיון הסנטנריו זה לא הפריע במיוחד לחגוג כל הדרך למונדיאל, ה-12 בתולדות הנבחרת שלהם, שאף תהיה מדורגת בקבוצת הדירוג הראשונה.

מונדיאל 2014: רשימת כל העולות

שחקני נבחרת אורוגוואי חוגגים עלייה למונדיאל 2014. רויטרס
השלימו את העבודה/רויטרס

הירדנים הבהירו כבר מהרגע הראשון שהם באו להחזיר את הכבוד האבוד ושני שחקנים מנבחרתו של חוסאם חסן ספגו צהובים ב-20 הדקות הראשונות אחרי גלישות פרועות. דייגו פורלאן הוותיק עלה מהספסל בדקה ה-61 כדי לחזק את החוד שכלל את אדינסון קבאני ולואיס סוארס, אבל גם הוא לא מצא את הרשת. ההזדמנות הטובה ביותר הייתה דווקא של דייגו גודין, שנגח ממטר למשקוף במחצית הראשונה. בהמשך, גם דייגו לוגאנו היה קרוב, אבל לא יותר מזה. כל ההחמצות האלה לא ממש הזיזו לאורוגוואי ועם שריקת הסיום השחקנים פרצו בצהלות עם הקהל, בעוד זיקוקים נורו באצטדיון.

עבור האורוגוואים מדובר בהעפלה רביעית ברציפות למונדיאל אחרי מפגש פלייאוף. המאמן אוסקר וושינגטון טבארס אמר: "אנחנו מלכי הפלייאוף. סתמנו את הפה והיינו מאוחדים, כל אחד מהשחקנים יודע מה עבר עלינו. זו גאווה גדולה להיות חלק מהטורניר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully