וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסקה של שתי דקות בכל מחצית במשחקי המונדיאל

פיפ"א קיבלה את בקשתו של מאמן איטליה פראנדלי והודיע על פסק זמן יזום של שתי דקות, בגלל החום והלחות בברזיל

רגע לפני הגרלת שלב הבתים של מונדיאל 2014 שתיערך מחר (שישי, 18:00, ערוץ 1 ו-HD) בבאהיה, ברזיל, הודיע ארגון פיפ"א כי במהלך כל מחצית במשחקי הגביע העולמי תהיה הפסקה של שתי דקות. טורניר הגביע העולמי בברזיל יחל ב-12 ביוני, ועל פי ההחלטה שהגיעה לאחר פגישה של ראשי פיפ"א עם מאמני הנבחרות, יתאפשרו פסקי זמן יזומים על מנת להתמודד עם תנאי מזג האוויר הלא פשוטים.

חלוקת הדרגים לקראת הגרלת שלב הבתים

צ'זארה פראנדלי מאמן נבחרת איטליה. רויטרס
הצעתו התקבלה. צ'זארה פראנדלי במהלך גביע הקונפדרציות ברזיל/רויטרס

ההחלטה התקבלה בעקבות בקשתו של מאמן נבחרת איטליה צ'זארה פראנדלי, שסיפר על הקשיים של שחקניו להסתדר עם החום והלחות הכבדים במהלך משחקי גביע הקונפדרציות בקיץ האחרון.

אגב, פראנדלי צפה אמש בהגרלת הדמה שנערכה בחזרה הגנרלית לקראת הטקס, ולא אהב לראות את נבחרתו מוגרלת יחד עם ברזיל, צרפת ואוסטרליה. "זה משחק קטן שלא נהנתי ממנו", הודה פראנדלי. "דידייה דשאן ישב לידי בטיסה וגם הוא לא נהנה מזה. אני חושב שפיפ"א צריכה לשקול את כל עניין ההגרלה הזו לקראת העתיד, במיוחד אחרי שהבנתי שאנחנו שוב במקום השביעי בעולם. זה יוצר מצב ביזארי".

ספ בלאטר נשיא פיפ"א. רויטרס
אם יש רצון, יש דרך. ספ בלאטר/רויטרס

נשיא פיפ"א ספ בלאטר אף התייחס לבעיות העובדים בקטאר, מארחת מונדיאל 2022, ואמר: "אנחנו דואגים לרווחת העובדים. יש לנו את האחריות שלנו ולאנשים בקטאר את האחריות שלהם. זה הזמן להרגיע את האווירה. אנחנו בוחנים את הסיטואציה ונחליט איך להמשיך. אני משוכנע שבסופו של יום הכדורגל ינצח ונוכל להראות לעולם שאפשר לייצר תנאי עבודה טובים. אם יש רצון, יש דרך. אני אמצא פיתרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully