וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה חוששים: "זה סיוט. אין יותר קשה מזה"

עיתוני אנגליה ביכו את ההגרלה שזימנה את איטליה ואורוגוואי. דל בוסקה מודה: ”יהיה מסובך”, חוליט: ”רק לא לזלזל בצ’ילה”

צילום: רויטרס עריכה: יותם בן דוד
אילוסטרציה. מערכת וואלה! NEWS
אילוסטרציה/מערכת וואלה! NEWS

ביום שאחרי הגרלת שלב הבתים המסקרנת של המונדיאל נראה שרוב המאמנים והשחקנים לא ממש מרוצים. כמעט כל אחד רואה את הקושי שבמשחקים. לא כך הדברים לגבי נבחרת צרפת שהתקשתה בפלייאוף וכעת תפגוש את שוויץ, אקוודור והונדורס.

דידייה דשאן הגיב לבית הזה כשאמר: "בואו נודה על האמת שזה יכול היה להיות יותר קשה. יש לנו את שכנינו משוויץ, יריבה דרום אמריקאית והונדורס שמשחקת באותו סגנון. אנשים אמרו שאוקראינה הייתה הגרלה טובה וראינו מה קרה". על הסיכויים של הנבחרת שלו אמר דשאן: "המשחק הראשון הוא נגד הונדורס. זה משחק חשוב וניצחון בו יציב אותנו בעמדה מצוינת. אף יריבה לא קלה, ונצטרך להופיע עם רצון עז. לפני ואחרי ההגרלה המטרה שלנו נותרה שמינית גמר".

ברזיל נגד קרואטיה במשחק הפתיחה של מונדיאל 2014

באנגליה משועשעים, אוזיל מוסר ד"ש לרונאלדו: התגובות

נורת האזהרה של ספרד, התקווה של ברזיל. ניתוח ההגרלה

מאמן נבחרת צרפת, דידייה דשאן. רויטרס
"לפני ואחרי ההגרלה המטרה שלנו נותרה שמינית גמר". דשאן/רויטרס

באנגליה חוששים, ובצדק, בעיקר מהעובדה שבמחזור הראשון הם פוגשים את איטליה החזקה ופרט לכך מחכות להם גם אורוגוואי וקוסטה ריקה. וזה מה שהיה למייקל אואן להגיד במסגרת מאמר מערכת של "טלגרף": "זה ברור שאנגליה קיבלה בית קשה, אבל זה לא אתגר בלתי עביר שימנע מאיתנו להגיע לשלב הנוקאאוט. איטליה לא חזקה יותר מאנגליה ואת אורוגוואי אפשר לבחון מבחינה הגנתית".

ואיך הגיבו העיתונאים בממלכה לנוכח ההגרלה? ב"גארדיאן" כתבו כי "אנגליה קיבלה הגרלה קשה בחום של האמזונס". ב"מירור" כינו את ההגרלה כ"סיוט". ב"דיילי מייל" כינו זאת גם כן כסיוט וקראו לרוי הודג'סון: "תביא את הילדים הרעים! אנגליה תתמודד עם סופר מריו וסוארס בשלב הבתים, וההיסטוריה אומרת שאין קשה מזה".

ווין רוני שחקן נבחרת אנגליה מול ראסל מרטין שחקן נבחרת סקוטלנד. רויטרס
הלחץ עליהם מתחיל כבר עכשיו. רוני/רויטרס

גרמניה תפגוש בבית ז' את גאנה, ארצות הברית ופורטוגל, ומי שכלל לא מתרגש מהיריבות שעומדות בפתח הוא מרסל שמלצר שאומר: "זה בית מרגש, אבל אני לא חושב שזה הבית הכי קשה בטורניר. מרבית העניין שלי יהיה במשחק נגד גאנה. יש לי הרבה חברים משם ואני אפגוש חבר ותיק, קווין-פרינס בואטנג". על המפגש עם רונאלדו הוסיף: "כריסטיאנו רונאלדו הוכיח שהוא במומנטום הטוב בחיים שלו".

ומי שמרגיש אומלל מההגרלה הוא יורגן קלינסמן שיוביל הקיץ את ארצות הברית, ואמר: "זה אחד הבתים הכי קשים בכל ההגרלה. יש את פורטוגל ורונאלדו, את ההיסטוריה של גאנה עם ארצות הברית כמובן וגרמניה. זה לא יכול היה להיות קשה יותר, אבל זה מה יש וכך זה לגבי הגביע העולמי. אני מקווה שנפתיע כמה אנשים שם. אנחנו נגיע מוכנים ובטוחים בעצמנו". על המפגש הפיקנטי עם גרמניה הוסיף: "הייתה לי הרגשה שנפגוש אותם".

מאמן נבחרת ספרד, ויסנטה דל בוסקה, עם הגביע העולמי. רויטרס
מסרב להיפרד ממנו. דל בוסקה עם הגביע העולמי/רויטרס

אחד הבתים הפיקנטיים ביותר הוא כמובן בית ב', שם תיפגשנה ספרד, הולנד, צ'ילה ואוסטרליה, ומי שמזהיר את נבחרת האורנג' מפני הצ'יליאנים הוא כוכב העבר רוד חוליט, שאומר: "אחרי שנשחק נגד ספרד אסור לנו לחשוב שזה היה המשחק הקשה ביותר. אני רק מבקש שלא נזלזל בצ'ילה. הם נבחרת חזקה מאוד. יש להם יתרון מעצם זה שהם משחקים ביבשת שלהם, ונבחרות דרום אמריקאיות תמיד משחקות טוב יותר שם מבכל מקום אחר. את אוסטרליה אנחנו חייבים לנצח".

ומה יש לאלוף העולם ויסנטה דל בוסקה להגיד על ההגרלה? "אמרתי שאנחנו נפגוש את הולנד וצדקתי. הולנד השתנתה, אבל עדיין יש להם שחקנים כמו רובן, ואן פרסי ו-ואן דר וארט. זו רק הגרלה. לא הייתי אומר שזה בית המוות, אבל זה בוודאי הולך להיות קשה. בואו נגדיר את זה כמסובך. ברזיל תסיים קרוב לוודאי בראשות הבית שלה ולכן אנחנו צריכים לעשות עבודה טובה. אנחנו צריכים להיות מוכנים מהיום הראשון בשביל המנטליות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully