וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קצצו את מסי, שייראה כמו שחקן כדורגל שולחן"

דף הפייסבוק של כוכב ארגנטינה, יריבת איראן במונדיאל, הוצף בנאצות מצד גולשים איראנים. גם פרננדה לימה הותקפה: "זונה, אנחנו נאנוס אותך". ההתאחדות וחבר פרלמנט התנצלו

הגרלת המונדיאל שהתקיימה ביום שישי האחרון זימנה לליאונל מסי וארגנטינה את איראן, ושעות לאחר מכן כבר החלה הרשת להתמלא בהודעות נאצה של גולשים איראנים כלפי המגה-כוכב של נבחרת האלביסלסטה.

קונספירציה סביב הגרלת המונדיאל משגעת את הרשת

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
כדאי שתיזהר. מסי/רויטרס

למעלה מ-3,000 הודעות נאצה מילאו את דף הפייסבוק של השחקן. "אתה זול כמו נחושת (פירוש המילה 'מסי' בפרסית), אבל גם אם היית עשוי מזהב, אין לך צ'אנס נגדנו". גולש אחר כתב "איראן 100 ארגנטינה 0" היו גם הודעות מעליבות ומאיימות יותר, כמו אלה שקראו לקפטן האשם בייקזאדה "לקצוץ את הרגליים של מסי ולגרום לו להיראות כמו שחקן בלוח כדורגל שולחן".

קורבן נוסף לנאצות האיראניות הייתה מנחת האירוע פרננדה לימה, שלבושה החושפני לא נשא חן בעיני הציבור המוסלמי. היא כונתה "זונה" והיו שהוסיפו: "צריך לאנוס אותך".

אלפי ההודעות גרמו לאיראנים רבים ברחבי העולם לפרסם הודעות התנצלות, עד שגם חבר הפרלמנט עימאד אפרוג התערב והגיב: "מישהו החליט להזיק לתדמית של איראן", אמר לסוכנות הידיעות מהר. ההתאחדות האיראנית הביעה אף היא "חרטה והסתייגות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully