וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו חוגג שיא, קוסטה אכזב, אנגליה נעקצת

CR7 שבר את שיא הכיבושים בפורטוגל: "זה מיוחד, ידעתי שזה יגיע". קוסטה מאוכזב מהבכורה בספרד, מאמן דנמרק מכניס את צעירי אנגליה לפרופורציות

כריסטיאנו רונאלדו, נבחרת פורטוגל. AP
ממשיך לנפץ שיאים. כריסטיאנו/AP

כריסטיאנו רונאלדו הפך אתמול (רביעי) לכובש המצטיין בכל הזמנים של נבחרת פורטוגל, כשכבש צמד בניצחון פורטוגל 1:5 על קמרון. רונאלדו הבטיח את השיא עם צמד בדקות ה-21 וה-83, כשהעלה את מאזנו ל-49 שערים בינלאומיים. שחקן השנה בעולם לשנת 2013 עבר את פאולטה, שפרש ב-2006 אחרי שכבש 47 שערים לפורטוגל ב-88 משחקים. רונאלדו, לשם ההשוואה, הגיע ל-49 גולים ב-110 הופעות. לאוזביו היו 41 שערים ב-68 הופעות.

"ידעתי שזה יגיע בסופו של דבר", אמר רונאלדו, "זו תחושה מיוחדת עבורי, כי אני בנבחרת כבר עשר שנים, וההישג הזה מגיע בזכות עבודה קשה ועקביות". כריסטיאנו הוסיף ש"אני לא חושב על שיאים אישיים, זה לא מה שמניע אותי, אבל לפעמים הם פשוט מגיעים בזכות העקביות והנחישות". מאמן פורטוגל פאולו בנטו אמר ש"אומנם ניצחנו 1:5 נבחרת חזקה מאוד, אבל לא נהיה באופוריה בגלל זה".

דייגו קוסטה, נבחרת ספרד. AP
בשביל זה כל הרעש? קוסטה/AP

* נבחרת ספרד גברה אתמול 0:1 על איטליה באצטדיון ויסנטה קלדרון, כשכל העיניים הופנו לעבר דייגו קוסטה, החלוץ הספרדי/ברזילאי של אתלטיקו מדריד שערך הופעת בכורה. קוסטה לא הצליח להותיר רושם מיוחד וטרם הצליח להתחבר בצורה מושלמת לחבריו, שמצדם עשו את העבודה בצורה יעילה והמשיכו את המגמה של ה"לה רוחה": שליטה בשדה והנעת כדור יעילה.

מי שבלטו היו דויד סילבה ואנדרס אינייסטה (שקיבל תשואות רמות מהאוהדים בספרד כשהוחלף), ובסופו של דבר פדרו היה זה שכבש את שער הניצחון, בבעיטה שעברה מתחת לבטן של ג'יאנלואיגי'י בופון. "אני בעיקר שמח שסוף סוף עשיתי את הבכורה שלי בנבחרת", אמר דייגו קוסטה בן ה-25 בסיום, "אמשיך לעבוד קשה באתלטיקו, כדי להצדיק את המקום שלי בנבחרת. אני יודע שהמשחק הראשון הוא אף פעם לא קל. אני שמח, אבל אני יכול לתת הרבה יותר".

מאמן אלופת העולם ויסנטה דל בוסקה אמר ש"אנחנו מסופקים מאוד מהיכולת של דייגו ושמחים שהוא איתנו, הוא השתלב מצוין, והוא עוד ישתפר". לספרד יש עוד שני משחקי הכנה (מול בוליביה ואל סלבדור) לפני משחק הפתיחה שלה בגביע העולמי מול הולנד.

בצד המפסיד היה צ'זארה פראנדלי, שכלל לא היה מרוצה משחקניו. "בנקודת הזמן הנוכחית ההשוואה בין רמת הכושר שלנו לזו של ספרד כמעט מביכה. אנחנו צריכים לעבוד קשה כדי לשחק בקצב גבוה יותר. לא הצלחנו להחזיק מספיק בכדור כי לא היינו חדים מספיק מבחינה פיזית. בכנות, לא ציפיתי שהשחקנים יגיעו בכושר כזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דניאל סטארידג', נבחרת אנגליה. AP
אנרגיות טובות. אנגליה/AP

* נבחרת אנגליה, כמו תמיד, אופטימית לקראת המונדיאל, אחרי שגברה אתמול 0:1 על דנמרק משער ניצחון של דניאל סטארידג'. מי שהכניס אותה לפרופורציות היה המאמן הדני מורטן אולסן, שבסיום המשחק שלח עקיצה לאנגלים עם איחולי הצלחה: "נאחל לכם מזל טוב/הצלחה לקראת המונדיאל, אתם תצטרכו את זה" (באנגלית זה נשמע יותר טוב: "Good luck in the World Cup... you'll need it"). מאמן דנמרק אמר ש"אני חושב שלאנגליה יש נבחרת צעירה ומהירה מאוד, עם הבטחה לעתיד. האם זה מספיק לגביע העולמי?. עוד נראה".

רוי הודג'סון, מנגד, נתן הזדמנות ראשונה ללוק שואו, כשגם רחים סטרלינג שיחק בפעם השנייה והעניק למאמן האנגלי הרבה לבטים בבחירת הסגל לקיץ. "חצי מהשחקנים בסגל מתחת לגיל 23, וזה הכיוון, אבל אני מרגיש מחויב לבחור רק צעירים. הצעירים מצליחים כרגע, לא אגיד עליהם שוב דבר רע, אבל עוד נראה לגביהם. זה היה ניצחון חשוב, ראינו הרבה אנרגיות חיוביות".

קרים בנזמה, נבחרת צרפת. AP
קורן ןמאושר. בנזמה/AP

* נבחרת צרפת, שעלתה רק ברגע האחרון למונדיאל, סיפקה את אחת ההצגות המרשימות של הערב, עם 0:2 חלק על הולנד בסטאד דה פראנס. קארים בנזמה המשיך בכושרו המצוין בריאל מדריד עם השער הראשון בדקה ה-32, ובלס מטוידי שבישל לו חתם את התוצאה עם השני בדקה ה-41. "כמובן שבנזמה חשוב לנו מאוד לאור הכושר שלו", אמר דידייה דשאן. "הוא מביא דיוק רב, הרבה אינטליגנציה והיום הוא נתן גם המון אינטנסיביות ורץ ללא הפסק. אפשר לראות על הפנים שלו שהוא קורן מאושר".

על הצבתו של בנזמה בעמדת החלוץ במקומו של אוליבייה ז'ירו, שהחליף אותו בדקה ה-81, אמר המאמן הצרפתי: "יש לי שני חלוצים מרכזיים עם איכויות שונות. קארים איבד את הביטחון שלו לתקופה מסוימת ואז אוליבייה הראה את היכולת שלו. עכשיו הסיטואציה משתנה שוב, למרות שגם אוליבייה עשה כמה דברים יפים כשהוא נכנס".

בהולנד, שהפסידה לראשונה במשחק רשמי מאז אוגוסט 2012 (רצף של 18 משחקים), לא התאכזבו יותר מדי מהתוצאה, לאור החיסורים הרבים בסגל של לואיס ואן חאל. "ב-25 הדקות הראשונות היינו טובים יותר מהם, אבל אחרי השער שספגנו המצב התהפך", אמר ואן חאל. "לצרפת יש נבחרת טובה מאוד, אבל אני לא חושב שהיינו צריכים להפסיד. איבדנו את הכדור יותר מדי פעמים בקישור, ולא היה לנו סגל מנוסה יותר מדי. ברור שבברזיל נצטרך להראות משהו אחר".

כריסטיאנו רונאלדו, נבחרת פורטוגל, סמואל אטו, נבחרת קמרון. AP
לוהט. רונאלדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully