וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין סטרוטמן יחמיץ את המונדיאל

בדיקת ה-MRI של קשר נבחרת הולנד, שנפצע בהפסד של רומא לנאפולי, גילתה קרע ברצועות, במולדתו מדווחים שייעדר 9 חודשים

נבחרת הולנד קיבלה היום (שני) חדשות רעות במיוחד, כשתוצאות בדיקת ה-MRI של קווין סטרוטמן גילו שהקשר צפוי להיעדר מספר חודשים, ולהחמיץ כמעט בוודאות את המונדיאל. קשרה של רומא נפצע במשחק נבחרתו מול צרפת ואמש החמיר את הפציעה בהפסד של קבוצתו 1:0 לנאפולי כשנחת רע על ברכו השמאלית. הוא סובל מקרע ברצועות שישבית אותו לתקופה ארוכה, כשעל פי חלק מהדיווחים בהולנד מדובר בהחלמה של כתשעה חודשים.

קווין סטרוטמן שחקן רומא. Giuseppe Bellini, GettyImages
איך הולנד תיראה בלעדיו? קווין סטרוטמן/GettyImages, Giuseppe Bellini

סטרוטמן בן ה-24 הפך לאחד ממנהיגי נבחרת הולנד בקמפיין מוקדמות המונדיאל, והיה צפוי להוביל את הקישור של לואיס ואן חאל בברזיל הקיץ. הוא גדל בספרטה רוטרדם ואחרי שנתיים באוטרכט ושנתיים נוספות בפ.ס.וו איינדהובן, הוא נרכש על ידי רומא הקיץ תמורת 17 מיליון יורו, והיה אחד מכוכבי פתיחת העונה הנפלאה של הג'אלורוסי, שגם הם יצטרכו להסתדר בלעדיו במאבק על הכרטיס לליגת האלופות העונה.

נייג'ל דה יונג, חברו של סטרוטמן לנבחרת, צייץ בטוויטר: "קווין, אני מאחל לך החלמה מהירה וכל טוב. אני יודע שיהיה לך האומץ לחזור אפילו חזק יותר. אל תוותר לעולם".

גם פרנצ'סקו טוטי הצטרף: "אתה צריך לחשוב רק על ההחלמה ואני יודע שתעשה זאת באותה נחישות שאתה עולה לכל משחק. אתה תפיק את המיטב מהסיטואציה הזו. אנחנו מחכים לך על המגרש ואני לא יכול לחכות לרגע שאארגן ארוחה או אזמין פיצה וכולנו נחגוג את חזרתך".

קווין סטרוטמן שחקן רומא. Giuseppe Bellini, GettyImages
הבין שמדובר בפציעה קשה. קווין סטרוטמן/GettyImages, Giuseppe Bellini

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully