וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומאריו: "ספ בלאטר הוא בן זונה מושחת וגנב"

כוכב העבר תקף קשות את ראשי פיפ"א: "המזכ"ל ואלקה סחט את בלאטר. נקווה לנצח במונדיאל, כי מחוץ למגרש כבר הפסדנו"

צפו ברומאריו תוקף

רומאריו, כוכב העבר של נבחרת ברזיל, מאוד לא אוהב את ההתנהלות במדינתו לקראת המונדיאל שייפתח בעוד קצת פחות משלושה חודשים. החלוץ הפנומנלי, שמשמש כיום כחבר קונגרס מטעם ריו דה ז'ניירו, עלה לשידור בתוכנית מקומית ותקף קשות את ראשי פיפ"א ובעיקר את הנשיא ספ בלאטר והמזכ"ל ז'רום ואלקה.

"הוא (ז'רום ואלקה) אאמר שהמונדיאל בברזיל יכול להיות אחד הגרועים אי פעם. הוא בא לברזיל, מחלק הוראות, אומר מה שבא לו וכולם מוחאים כפיים. הבן אדם הזה הוא אחד הסחטנים הגדולים בתולדות הספורט הבינלאומי. היו לו בעיות בעבר, הוא פוטר ואז סחט את נשיא פיפ"א בלאטר, שהוא בעצמו גנב ובן זונה מושחת, סליחה על המילים וכולנו צריכים לחיות עם המצב הזה.

בהתאחדות הברזילאית יש שני מושחתים: מארין (חוסה מריה מארין, נשיא ההתאחדות המכהן) ודל נרו (מרקו פולו דל נרו), שיהיה נשיא ההתאחדות הבא. גם בפיפ"א יש שני גנבים שכולנו מכירים, אולי יש יותר משניים - בלאטר וואלקה. הם יהיו עשירים, מיליארדרים בזכות המונדיאל ולאף אחד זה לא מפריע. הכול בסדר. ככה מתנהלת הממשלה שלנו, הנשיא, השרים, הם גם מתעשרים מזה".

בנוסף אמר רומאריו: "הוצאנו סכומים מטורפים על המונדיאל ובהמשך המצב יהיה גרוע יותר. בברזיל יש המון גנבים וזו האמת. אמרתי זאת בעבר ואני חוזר על זה עכשיו. אנחנו צריכים לעודד את הנבחרת שתנצח על המגרש כי זה יהיה מושלם מבחינת כדורגל, אבל מחוץ למגרש כבר הפסדנו ואין דרך לשנות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully