וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "הייתי צריך לאמן את ארגנטינה ב-2014"

כוכב העבר תוקף את ראשי ההתאחדות בארצו: "הם מבינים בכדורגל כמו שבפקיסטן מבינים. הם נהגו איתי בצורה מלוכלכת"

שחקן העבר דייגו מראדונה. Natacha Pisarenko, AP
"אין להם שום מושג". מראדונה/AP, Natacha Pisarenko

כמה קשה לכדורגלן עבר גדול לראות את הנבחרת שלו ממשיכה בלעדיו? דייגו מראדונה סיפק ראיון ב"ספורט בילד" ובו הוא תוקף בצורה חריפה מאוד את ראשי ההתאחדות הארגנטינאית. "ההתאחדות הארגנטינאית שיחקה איתי בצורה מלוכלכת", אמר אגדת הכדורגל שזכתה עם הנבחרת במונדיאל ב-1986.

"הייתי צריך להיות מאמן הנבחרת במונדיאל ב-2014, אבל מי שמוביל את ההתאחדות מבין בכדורגל כמו שבפקיסטן מבינים", המשיך מראדונה ותקף. "אין להם שום מושג. רק כדי להבהיר, יש הרבה דברים טובים בפקיסטן, אבל אף פעם לא ראיתי שהם שיחקו בגביע העולמי. אני אומר שראשי ההתאחדות בארגנטינה הם אותו דבר כמו בפקיסטן".

שחקני נבחרת ברזיל חוגגים: אוסקר, (משמאל) ניימאר, פרד. רויטרס
"ניימאר הוא שחקן נהדר, אבל הוא גם זקוק לעשרה חברים טובים בקבוצה שלו"/רויטרס

כזכור, מראדונה כבר קיבל את ההזדמנות להדריך את הנבחרת במונדיאל 2010 בדרום אפריקה, אבל סיים את תפקידו מיד לאחר מכן. מרבית הביקורת של מראדונה מופנית כעת לנשיא ההתאחדות ז'וליו גרונדונה ומנהל הספורטיבי של הנבחרת, קרלוס בילארדו שפיטרו את מראדונה.

אלא שמראדונה גם מספק התייחסות ליחסי הכוחות לקראת המונדיאל בקיץ, ובעיקר על ברזיל, ואמר: "אם ניימאר יהיה השחקן הכי טוב בגביע העולמי, ברזיל כנראה תזכה בתואר. זה יהיה קשה מאוד עבור ברזיל לזכות בגביע העולמי. ניימאר הוא שחקן נהדר, אבל הוא גם זקוק לעשרה חברים טובים בקבוצה שלו. מבחינת סקולארי זה קשה מאוד למצוא את ה-11 האידיאלים. קודמו בתפקיד לא הצליח לפתור את הבעיות הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully