וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון מכתיר יורש? "לסקופט מגיע להיות במונדיאל"

השוער הוותיק שוב מחמיא לשוער בן ה-17 של אודינזה: "על פי ההופעות שלו, הוא צריך להיות בברזיל". מילאן תרכוש אותו?

שוער אודינזה, סימונה סקופט מתאמן עם נבחרת איטליה. AP
כבר הוזמן להתאמן עם הנבחרת הבוגרת במרץ האחרון. סקופט/AP

שוער אודינזה, סימונה סקופט, ערך בכורה בסרייה א' בפברואר, אבל מאז לא איבד את המקום בהרכב. הוא עמד בין הקורות של אודינזה ב-11 משחקי ליגה ושמר על רשת נקייה בשישה מהם, תוך שהוא מספק תצוגות נפלאות ומלאות ביטחון. כל זה לא היה מרשים יתר על המידה, אילולא סקופט היה בן 17.

השוער הצעיר עדיין לא הספיק ללבוש מעולם את מדי הנבחרת הצעירה של איטליה, אבל בשבועות האחרונים גוברים הקולות להזמין אותו לנבחרת הבוגרת לקראת הגביע העולמי בקיץ. אמש (שלישי) הוא קיבל גם את תמיכתו של ג'אנלואיג'י בופון, שאמר: "האם סקופט צריך לנסוע לברזיל? על פי ההופעות שלו, הייתי אומר שמגיע לו. יחד עם זאת, צריך לשים לב גם למאתיה פרין מגנואה ופרנצ'סקו בארדי מליבורנו".

במרץ האחרון מאמן נבחרת איטליה, צז'ארה פראנדלי, כבר הזמין את סקופט להתאמן עם שחקני הנבחרת הבוגרת ואמר שהוא בהחלט שוקל להזמין אותו לגביע העולמי כשוער שלישי. בופון שמאוד מעריך את הנער, כבר אמר עליו לפני כמה שבועות: "לעמוד בשער בגיל כזה זה לא קל, ואני יודע על זה דבר או שניים כי אני ערכתי בכורה בגיל 17. אני אוהב את הטכניקה שלו, את זה שהוא רגוע. אין ספק שתהיה לו קריירה נהדרת".

סקופט מוזכר לאחרונה שוב ושוב כמועמד בכיר להימכר מאודינזה למילאן. ב"קוריירה דלה ספורט" אף חשפו ששתי הקבוצות כבר סיכמו בינואר על מעבר שלו תמורת כמיליון יורו, אבל שמשפחתו של השוער הצעיר מנעה את העסקה והסבירה שהיא מעוניינת שסימונה הצעיר ימשיך להתפתח וללמוד באודינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully