וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: טוטי וטוני לא יהיו במונדיאל, אימובילה בתמונה

מאמן הנבחרת צ'זארה פראנדלי ערך מסיבת עיתונאים, פסל סופית את הוותיקים ומחכה לרוסי הפצוע: "רוצים אותו בהרכב"

לוקה טוני, פרנצ'סקו טוטי באימון נבחרת איטליה 2006. AP
הסיכוי הקטן שלהם נעלם. לוקה טוני ופרנצ'סקו טוטי באימון הנבחרת ב-2006/AP

חודשיים לפני פתיחת המונדיאל בברזיל ורגע אחרי מבדקי הכושר שערכה נבחרת איטליה ל-42 שחקנים המתחם האימונים בקוברצ'אנו, ערך המאמן צ'זארה פראנדלי מסיבת עיתונאים ובה פסל סופית את האפשרות שפרנצ'סקו טוטי או לוקה טוני ייכללו ברגע האחרון בסגל לגביע העולמי.

פראנדלי נשאל לגבי טוטי והשיב באופן נחרץ: "אלו השחקנים שלי, מתוך ה-42 שזומנו למבדקים. אם יהיו מקרי חירום, נשקול אחרים. יש לי כבוד עצום לשחקנים גדולים כמו טוטי, טוני ואנטוניו די נטאלה, שראויים לתשובה ארוכה יותר מזו שאני נותן כאן. לכן אני מעדיף להגיד את מה שאמרתי לגבי פרנצ'סקו, שאלו השחקנים מתוכם אבחר את הסגל".

צ'ירו אימובילה. GettyImages
המאמן הלאומי עוקב אחריו. צ'ירו אימובילה/GettyImages

פראנדלי החמיא לשחקנים הצעירים שלא מפחדים להציב לעצמם אתגרים ולחלום בגדול. אחד מהם הוא צ'ירו אימובילה, מלך שערי הליגה שהבקיע עד כה 19 שערים במדי טורינו. "אני זוכר את הביקורות של האנשים שטענו שהוא לא מוכן עדיין לסרייה A", הזכיר פראנדלי. "אותם אנשים טוענים עכשיו שהוא האופציה הראשונה למונדיאל. הוא בכושר טוב ואנחנו עוקבים אחר ההתקדמות שלו. נעשה את הבחירות שלנו ולבסוף גם נסביר אותן".

באשר לג'וזפה רוסי, שלא שיחק מאז ה-5 בינואר בגלל פציעה בברך ובכל זאת נספר לקראת הגביע העולמי, אמר פראנדלי: "זה לא יהיה הוגן כלפיו אם נגיד עכשיו שאנחנו אופטימיים או פסימיים. נצטרך לחכות ולראות אותו בפעולה במגרש. ברור שאנחנו רוצים שהוא יהיה מוכן לפתוח במשחקים, אבל הוא עבר פציעה רצינית וצריך לבחון את ההתאוששות שלו מבחינה פיזית ופסיכולוגית. כולנו אוהדים של ג'וזפה ומקווים לראות אותו על כר הדשא בקרוב".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
חלוץ פיורנטינה ג'וזפה רוסי. רויטרס
יספיק לחזור בזמן? ג'וזפה רוסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully