וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס טבס: "אוסרים על מאמן ארגנטינה לראות את יובה"

החלוץ שמככב באיטליה תקף את סאבלה: "לא חושב שיש לי תקווה להגיע למונדיאל. אולי העובדה שאני ישיר פוגעת בי"

קרלוס טבס, שחקן יובנטוס. AP
18 שערים באיטליה לא מספיקים למאמן שלו? טבס/AP
"אני לא חושב שיש לי אפילו שביב של תקווה להגיע למונדיאל היום"

האם קרלוס טבס התייאש באופן סופי מהאפשרות שהוא יייצג את נבחרת ארגנטינה במונדיאל הקרוב? על פניו נראה שהתשובה לכך חיובית, בעיקר לאור הדברים שהוא אמר אחרי הניצחון של יובנטוס 1:3 על ססואולו ביום שני האחרון. החלוץ המצוין שנעדר מהסגל של האלביסלסטה מאז 2011 לא ממש מועדף על ידי אלחנדרו סאבלה שעד כה העדיף לפניו את ליאונל מסי, גונסאלו היגואין, סרחיו אגוארו, אסקיאל לאבצי ורודריגו פלאסיו. וזה מה שכנראה גורם לטבס להתעצבן.

"אני חושב שאוסרים על מאמן נבחרת ארגנטינה להתקין לווין טלוויזיה שיתפוס את המשחקים של יובנטוס", אמר טבס שהבקיע העונה 18 שערים במדי הגברת הזקנה בדרך לסקודטו שלישי ברציפות. "אני לא חושב שיש לי אפילו שביב של תקווה להגיע למונדיאל היום. אני חלוץ ישיר, ואולי זה מה שפועל נגדי וזה אומר שלסאבלה אין התרשמות טובה לגבי".

ובינתיים ארבע קבוצות עושות מאמץ להחתים הקיץ את אלכסנדר קולארוב ממנצ'סטר סיטי - יובה, מילאן, רומא וגם מונאקו. כזכור, המגן השמאלי עזב את הליגה האיטלקית ביולי 2010 כשעברו מלאציו תמורת 20 מיליון ליש"ט. "אני יכול להגיד שרומא מחזרת אחריו, אבל יש בעיות מבחינת השכר שלו מכיוון שקולארוב מרוויח 3.5 מיליון יורו בכל עונה ויש לו עוד שנה לסיום החוזה", אמר סוכנו, דיאן יוקסימוביץ'. "יש מועדונים אחרים כמו יובה, מילאן ומונאקו וגם קבוצות רוסיות שמסוגלות לשלם לו את הסכומים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully