וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארתורו וידאל עלול להחמיץ את המונדיאל

קשר יובנטוס וצ'ילה יעבור ניתוח בברכו ובכל מקרה לא יעשה הכנה מלאה. רופא הנבחרת: "קשה לקבוע את זמן ההחלמה"

ארתורו וידאל, נבחרת צ'ילה. רויטרס
הבורג המרכזי של סמפאולי. וידאל/רויטרס

בנבחרת צ'ילה כוססים ציפורניים לקראת הניתוח שיעבור ארתורו וידאל בברצלונה. הקשר בן ה-26, הבורג המרכזי בסגל של המאמן חורחה סמפאולי, וכמובן אחד מהכדורגלנים הטובים בעולם בשנתיים האחרונות, הגיע אתמול למרפאה בקטאלוניה כשהוא מלווה ברופאים של יובנטוס ושל נבחרת צ'ילה. הוא יעבור ניתוח ארתרוסקופיה בברכו ולאחר מכן יוודע האם יוכל לשחק במונדיאל 2014 ואם כן, האם יהיה כשיר לחלוטין כבר למשחק הראשון של הלה רוחה.

וידאל סבל מזה תקופה לא קצרה מכאבים בברכו, אבל המשיך לשחק כל עוד יובנטוס לא הבטיחה את האליפות באיטליה ועדיין השתתפה בליגה האירופית. כעת הוא התפנה לעבור ניתוח ורופא נבחרת צ'ילה, ג'יובאני קארקורו, אמר: "תקופתההחלמה זו השאלה הכי חשובה - זו שהכי מטרידה אותנו. לצערי, במקרים כמו של ארתורו קשה לקבוע בוודאות כמה זמן זה ייקח. אני יכול לומר בצורה חד משמעית שאי אפשר לפסול את ההשתתפות שלו במונדיאל. יחד עם זאת, לא יהיה לו הרבה זמן להתכונן".

וידאל כבש העונה 18 שערים ב-45 הופעות בכל המסגרות ביובנטוס. בנבחרת יש לו 52 הופעות ו-8 שערים. צ'ילה תשחק ביחד עם ספרד, הולנד ואוסטרליה בבית ב'. משחק הפתיחה שלה יהיה נגד האוסטרלים ב-13 ביוני בקויאבה וחמישה ימים לאחר מכן היא תפגוש את אלופת העולם. המאמן סמפאולי בוודאי מקווה שווידאל יהיה כשיר לפחות למשחקים נגד ספרד והולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully