וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לב הכריז על סגל גרמניה: גומז בחוץ, חדירה בפנים

חלוץ פיורנטינה שהיה פצוע נשאר מחוץ ל-30, כמו גם טר סטגן. כוכב ריאל מדריד המתאושש בפנים. קלוזה ופולנד החלוצים

סמי חדירה שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
לב בונה עליו. חדירה/רויטרס

יממה אחרי שברזיל הכריזה על סגל 23 השחקנים שילווה אותה במונדיאל הקרוב, נבחרת גרמניה עשתה זאת, ונראה שלפחות מבחינתו של המאמן יואכים לב יש לא מעט התלבטויות. המאמן זימן סגל מורחב 30 שחקנים לסגל ויוכל להמתין עד ה-2 ביוני להחליט את מי הוא משאיר או מחליף.

בין השמות המעניינים שנמצאים בסגל מופיעים ליאון גורצקה משאלקה ומקס מאייר הצעירים. סמי חדירה שחזר לאחרונה מפציעה נכלל בסגל, בעוד מריו גומז שהחמיץ את מרבית העונה בפיורנטינה בגלל פציעה נותר בחוץ. בין החלוצים שמופיעים נמצאים קווין פולנד מהופנהיים ומירוסלב קלוזה הוותיק שרק חזר מפציעה. לקלוזה חסר שער אחד במונדיאל להשתוות לרונאלדו כמלך שערי גביע העולם בכל הזמנים וכן שער אחד בנבחרת כדי לעבור את גרד מולר ולהפוך למלך שעריה בכל הזמנים.

שוער ברצלונה בעונה הבאה מארק אנדרה טר סטגן לא מופיע בין ה-30 כאשר לב החליט לזמן את מנואל נוייר, רומן ויידנפלר ורון-רוברט צילר. אילקאי גונדואן מחוץ לסגל בגלל פציעה.

מרק אנדרה טר סטגן שוער מנשנגלדבאך. GettyImages
החלטה מפתיעה. טר סטגן/GettyImages

"כשמזמנים סגל חשוב מאוד שיש לך שילוב של שחקנים עם ניסיון יחד עם שחקנים צעירים ורעבים", אמר לב במסיבת העיתונאים. "בהתחשב בעובדה שהיו לא מעט שחקנים פצועים ונעדרים בחודשים האחרונים, זה לא היה הדבר הכי אידיאלי, אבל אנחנו נגביר את האתגרים ונמצא פתרונות ואלטרנטיבות".

גרמניה תפגוש את פולין בשבוע הבא במשחק ידידות ותקצץ את הסגל ל-25-26 שחקנים במחנה האימונים באיטליה. על זימונו של חדירה אמר המאמן: "לסמי יש את המשמעת והוא שחקן מפתח בסגל. אנחנו בטוחים שנוכל לעזור לו לחזור לשיא הכושר בזמן לקראת הטורניר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הסגל המלא:

שוערים: מנואל נוייר (באיירן מינכן), רומן ויידנפלר (בורוסיה דורטמונד), רון-רוברט צילר (האנובר).

שחקני הגנה: ג'רום בואטנג (באיירן מינכן), קווין גרוסקרויץ (דורטמונד), אריק דורם (דורטמונד), בנדיקט הובדס (שאלקה), מאטס הומלס (דורטמונד), מרסל ינסן (המבורג), פר מרטסאקר (ארסנל), שקודראן מוסטפי (סמפדוריה), מרסל שמלצר (דורטמונד), פיליפ לאהם (באיירן מינכן).

קשרים: לארס בנדר (לברקוזן), יוליאן דרקסלר (שאלקה), מתיאס גינטר (פרייבורג), לאון גורצקה (שאלקה), מריו גצה (באיירן מינכן), אנדרה האן (אוגסבורג), סמי חדירה (ריאל מדריד), טוני קרוס (באיירן מינכן), מקס מאייר (שאלקה), תומאס מולר (באיירן מינכן), מסוט אוזיל (ארסנל), לוקאס פודולסקי (ארסנל), מרקו רויס (דורטמונד), אנדרה שורלה (צ'לסי), בסטיאן שווינשטייגר (באיירן מינכן).

חלוצים: מירוסלב קלוזה (לאציו), קווין פולנד (הופנהיים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully