וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: גרמניה ופולין נפרדו ב-0:0

הרכב מלא בצעירים שחלקם כלל לא יקחו חלק במונדיאל בברזיל הסתפקו בתיקו בלבד. דרקסלר ומקס מאייר הירבו להחמיץ

שחקן נבחרת גרמניה יוליאן דרקסלר מול שחקן נבחרת פולין לודוביק אוברניאק. GettyImages
סביר להניח שלא זה יהיה ההרכב במשחק הפתיחה. דרקסלר/GettyImages

חודש בלבד נותר עד שריקת הפתיחה לגביע העולמי בברזיל, והנבחרות השונות מעלות הילוך בהכנות. הערב (שלישי) סיימה אחת הפייבוריטיות ללכת עד הסוף בקיץ, גרמניה, ב-0:0 עם פולין - נבחרת שלא תזכה לבקר בברזיל. עם זאת, יש לציין שיואכים לב בוודאי יפתח עם הרכב אחר לגמרי במשחק הפתיחה שלו, שכן הערב הוא העלה שלל צעירים שחלקם כלל לא נכללו בסגל המורחב.

ההזדמנות הראשונה במשחק היתה שייכת לקווין וולנד, שניסה בדקה הרביעית אך נבלם. בדקה ה-13 הגיע תורו של יוליאן דרקסלר המוכשר לנסות אך לא להיות מספיק מדויק, בדומה ללאון גורצקה בדקה ה-25. עד הסיום ניסו גם אנטוניו רודיגר, מקס מאייר ואחרים למצוא את הרשת, אך לשווא.

הרכב גרמניה: רון-רוברט צילר, מתיאס גינתר, שקודרן מוסטפי, אוליבר סורג, אנטוניו רודיגר, סבסטיאן רודי, מקס מאייר, יוליאן דרקסלר, כריסטוף קריימר, לואן גורצקה, קווין וולנד. כן שותפו: מארק אנדרה טר-סטגן, כריסטיאן גונתר, בנדיקט הוודס, מקס ארנולד, אנדרה האן, סבסטיאן יונג.

גרמניה הוגרלה לבית ו' של המונדיאל בצוותא עם גאנה, ארצות הברית ופורטוגל. משחקה הראשון יהיה גם המסקרן ביותר - מול כריסטיאנו רונאלדו וחבריו, ב-16 ביוני.

שחקן נבחרת גרמניה מקס מאייר. GettyImages
יקבל דקות גם בברזיל? מאייר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully