וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה על אי זימון טבס: "אהוב העם ייעדר"

ארגנטינה מוחה, סאבלה טוען שזה מקצועי, בתקשורת מאשימים את מסי. הפרעוש: "תשוו אותי למראדונה כשאזכה במונדיאל"

קרלוס טבס, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
עניין מקצועי? טבס/GettyImages

זה היה צפוי, כולם ידעו שזה עומד לקרות, ועדיין, הפרסום הרשמי של סגל ארגנטינה למונדיאל, שלא כלל את קרלוס טבס, אכזב מאוד את הארגנטינאים. טבס נחשב לאחד השחקנים הפופולריים במדינה, גם בזכות האופי האמוציונלי שלו, הילדות בפרבר עני בבואנוס איירס והקריירה בבוקה ג'וניורס האהודה, אבל אתמול (שלישי) החלום שלו התנפץ, עם ההודעה שהוא לא נכלל בין ה-30 שמתוכם ייבחרו ה-23 שייסעו לברזיל.

מאמן הנבחרת אלחנדרו סאבלה לא מחזיק במיוחד מטבס. כוכב יובנטוס שילם את המחיר על ההדחה מהקופה אמריקה ב-2011, שבמהלכו החטיא את הפנדל המכריע. סאבלה עצמו טוען שזה עניין מקצועי (לטבס רק 13 שערים ב-64 הופעות בנבחרת), ומתעקש שהשילוב בין ליאו מסי לסרחיו אגוארו הוא מצוין בהתקפה יחד עם גונסלו היגואין, וששחקני הספסל לאבצי, פלאסיו ודי סנטו הם נטולי אגו ולא מתלוננים על היותם מחליפים.

קרלוס טבס, ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
מי מחליט? מסי/GettyImages

עם זאת, בארגנטינה יודעים כבר תקופה ארוכה שטבס לא בסגל בגלל היחסים הרעועים שלו עם ליאו מסי. טבס אומנם הכחיש בתוקף, וטען ש"אין כלום ביני לבין מסי, זה הכול המצאה של התקשורת", אבל בארגנטינה מתעקשים שזו הסיבה.

כמו כן, בארגנטינה מזכירים שטבס כבר היה על סף הדחה מהסגל בעבר מספר פעמים, אבל הוחזר רק בגלל לחצים פוליטיים ובזכות הפופולריות שלו, וגם בזכות נסיבות ופציעות: "בקופה אמריקה 2004 בנו על דלגאדו, סביולה וקילי גונזאלס, אבל בסוף טבס שיחק. במונדיאל 2006 פקרמן בנה על מסי וסאביולה, אבל בסוף טבס שיחק. ב-2007 באסילה התבסס על מסי וקרספו, קרספו נפצע ומיליטו אמור היה לשחק במקומו, אבל בסוף שיחק טבס. ב-2010 ההיסטוריה חזרה, למראדונה לא היה ספסל, ובסופו של דבר טבס שוב שיחק", זוכרים בארגנטינה. בתקשורת דיווחו שהוא התנהג כפרימדונה, דרש חדר לבד ואף ביקש שיובטחו לו דקות, נטען שהוא הסתכסך עם גם ראשי ההתאחדות, וגם עם שחקנים בסגל, וכמובן זוכרים לו מרד שהנהיג יחד עם היינצה.

עם זאת, הוא עדיין יקיר ארגנטינה. הכותרת ב"Ole" הארגנטינאי קראה "היעדרותו של אהוב העם". אחד הזמרים המקומיים, דניאל אורסיני, כבר הוציא שיר מיוחד שבו הוא קורא לזימונו של השחקן, ואתמול אף היו הפגנות ספונטניות ברחובות שקראו לצירופו. "הנבחרת היא חיי, ואם יקראו לי אתייצב", אמר טבס לפני פרסום הסגל, "אם לא, אלך לשחק גולף. סאבלה לא חייב לתת לי הסברים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרשימה של סאבלה כפי שמוצגת בקריקטורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחאה עממית

מסי: "תשוו אותי למראדונה אחרי שאזכה במונדיאל"

בצל המחאות על אי זימונו של טבס, ליאונל מסי התראיין לכלי התקשורת באנגליה והתייחס באופן די חריג להשוואות בינו לבין דייגו מראדונה, שהופכות לאקטואליות מתמיד כשהמונדיאל בפתח. "ההשוואה הזו מחמיאה לי מאוד, זה יפה, אבל אני לא יכול לקבל את זה", אמר הפרעוש.

"דייגו עשה כל כך הרבה למען הנבחרת, ואף שחקן לא יכול להיחשב לגדול באמת לפני שיש לו ברזומה זכייה בגביע העולמי. אני מקווה שאני אוכל לעשות את זה הקיץ, אבל עד אז אל תגידו שאני הטוב בעולם. אחרי שאזכה תשוו אותי אליו. מחמיאים לי כל הזמן, אבל בסוף הקריירה אתה חושב אחורה על מה השגת. כך שעכשיו כל מה שאפשר לעשות זה להשתפר עוד ועוד".

דייגו מראדונה (שמאל) עם ליאונל מסי (ימין). Ricardo Mazalan, AP
השוואה אקטואלית מתמיד. מסי עם מראדונה/AP, Ricardo Mazalan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully