וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלה: "לא הוגן לשים את כל המשקל על ניימאר"

כדורגלן העבר האגדי חושש שחלוץ ברזיל לא יעמוד בלחץ במונדיאל, ותוקף את המפגינים: "איפה הייתם לפני שש שנים?"

וידאו: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

שחקן העבר האגדי פלה, נכח אמש (שני) במסיבת עיתונאים במקסיקו סיטי, שם הוא דיבר על המונדיאל שייצא לדרך בברזיל בעוד כשלושה שבועות.

פלה נשאל האם הוא מוטרד מהפגנות הענק של אזרחים ברזילאים נגד קיום המונדיאל במולדתם, בטענה שהממשלה הקצתה משאבים לטורניר במקום לתושבי המדינה. "כן, כי אני יודע ש-25 אחוזים מהאוהדים הזרים שהתכוונו להגיע, כבר ביטלו את הנסיעה שלהם לברזיל בגלל חשש מההפגנות", אמר חלוץ העבר, "אם המפגינים לא רצו את הגביע העולמי, הם היו צריכים להפגין לפני שש שנים כשזכינו באירוח הטורניר. אל תחכו עד לרגע האחרון לפני המונדיאל, כשהאצטדיונים כמעט מוכנים, ואז תתחילו להפגין".

פלה המשיך ותקף: "אף אחד מהמפגינים לא מבין שבזכות אירוח של שלושה אירועי ספורט גדולים - גביע הקונפדרציות, המונדיאל והאולימפיאדה - נוכל להראות את המדינה שלנו ונכניס אליה כסף זר והכנסות מתיירות".

חלוץ העבר בן ה-73 גם התייחס לסלסאו ולניימאר: "יש לי ביטחון בנבחרת ברזיל. הבעיה היחידה שאני רואה היא שיש לנו יותר גביעים עולמיים מלכל נבחרת אחרת, ואנשים בטוחים שאנחנו מחויבים לזכות בעוד אחד גם בבית. זה לא הוגן לשים את כל המשקל של זכייה על הכתפיים של ניימאר. זה המונדיאל הראשון שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully