וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם הסגל הסופי של פורטוגל: קווארסמה בחוץ

קשרה הוותיק של פורטו לא ייסע לבסוף עם הנבחרת למונדיאל. כריסטיאנו רונאלדו ונאני מובילים את רשימת 23 השחקנים

ריקרדו קווארסמה, נבחרת פורטוגל. GettyImages
לא ייסע לבסוף. קווארסמה/GettyImages

שבוע בלבד חלף מאז מאמן נבחרת פורטוגל, פאולו בנטו, פרסם את הסגל הראשוני שלו למונדיאל 2014 וכעת, המאמן כבר החליט על השחקנים אותם הוא לא ייקח לברזיל ופרסם את הסגל הסופי שלו, המונה 23 שחקנים.

החדשות המרכזיות מפרסום הסגל הסופי הן השארתו בחוץ של הקשר הוותיק של פורטו, ריקרדו קווארסמה. הקשר הפרובלמטי בן ה-30 לא שיחק לכל אורך הקמפיין האחרון ובאופן די מפתיע הוא נכלל בסגל הראשוני, אולם לבסוף החליט בנטו להשאיר אותו בחוץ וקווארסמה לא יזכה לחוות מונדיאל ראשון גם הפעם.

ששת השחקנים הנוספים שנותרו מחוץ לרשימה הם שוער ליון אנתוני לופס, שחקני ההגנה אנטונש ורולאנדו, הקשרים אנדרה גומש וז'ואאו מריו והחלוץ איבן קרבאליו.

השחקן המנוסה ביותר בסגל הסופי הוא הקפטן, כריסטיאנו רונאלדו, שמוביל כמובן את הנבחרת. השחקן עם הכי פחות הופעות הוא קשר בראגה, רפא, ששיחק במדי הנבחרת רק פעם אחת. השחקן הכי מבוגר הוא ריקרדו קוסטה מולנסיה, בן 33 ואילו אותו רפא הוא גם הכי צעיר, בן 21 בלבד.

כריסטיאנו רונאלדו, נבחרת פורטוגל. GettyImages
מוביל את הרשימה. רונאלדו/GettyImages

הסגל המלא

שוערים: בטו (סביליה), אדוארדו (בראגה), רוי פטריסיו (ספורטינג ליסבון).

הגנה: אנדרה אלמיידה (בנפיקה), ברונו אלבש (פנרבחצ'ה), פאביו קואנטראו (ריאל מדריד), ז'ואאו פריירה (ולנסיה), נטו (זניט זנט פטרסבורג), פפה (ריאל מדריד), ריקרדו קוסטה (ולנסיה).

קישור: ז'ואאו מוטיניו (מונאקו), מיגל ולוסו (דינמו קייב), ראול מיירלש (פנרבחצ'ה), רובן אמורים (בנפיקה), וויליאם קרבאליו (ספורטינג ליסבון), וייריניה (וולפסבורג).

התקפה: כריסטיאנו רונאלדו (ריאל מדריד), אדר (בראגה), הלדר פושטיגה (לאציו), הוגו אלמיידה (בשיקטאש), נאני (מנצ'סטר יונייטד), רפא (בראגה), סילבסטרה וארלה (פורטו).

נבחרת פורטוגל בוואלה! מונדיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully