וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "בבארסה לא הייתה לי אנרגיה, בארגנטינה אתן הכל"

כוכב ברצלונה ערך ראיון מפתיע לאתר המונדיאל: "מקווה שעכשיו זה יהיה הפוך - דווקא במדי ארגנטינה אציג את שיא היכולת שלי"

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
"מתכונן לתת כל מה שיש לי במונדיאל הזה". מסי/GettyImages

ליאונל מסי, הכוכב הגדול של ברצלונה, ספג לא מעט ביקורות בחודשים האחרונים על היכולת הלא משכנעת שלו במדי הבלאוגראנה. הכוכב הארגנטינאי קיבל רק לאחרונה שדרוג בחוזהו אך לא הצליח להוליך את בארסה לאליפות שנייה ברציפות.

כעת, מסי מתכונן לאתגר הכי גדול שלו - לזכות במונדיאל עם נבחרת ארגנטינה. קצת לפני שהקמפיין בברזיל יוצא לדרך, מסי התראיין לאתר הרשמי של המונדיאל ובו הוא שידר הרבה אמונה שמעריציו יראו מסי אחר וטוב יותר בברזיל, מזה שנחל יכולת מאכזבת במדי ברצלונה בעונת 2013/14.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. Alex Livesey, GettyImages
לא נתן את כולו בבארסה? מסי/GettyImages, Alex Livesey

"כשהצטרפתי לנבחרת הלאומית, האווירה הייתה שונה לגמרי, אמר מסי, "הרבה פעמים בעבר כשחזרתי לברצלונה שיחקתי טוב מאוד. עכשיו אני מקווה שיקרה דבר הפוך ושדווקא בנבחרת אני אציג את שיא היכולת שלי".

הכוכב בן ה-26 חזר לעיר הולדתו רוסאריו וביום שני הקרוב הוא יצטרף לאלחנדרו סאבלה ויתר שחקני סגל הנבחרת. "אני מתכונן לתת את כל האנרגיה שלי כדי להציג את הכדורגל הכי טוב שאני יכול", אמר מסי והוסיף: "מאז שהגעתי לארגנטינה והצטרפתי לחברים שלי, זה הולך לשנות את המנטליות שלי וזה הולך להיות סיפור אחר". מסי גם אישר שכמו יתר חבריו לברצלונה העונה, הוא סבל מ"חוסר באנרגיה".

ארגנטינה תקיים משחק ידידות מול טרינידד ב-4 ביוני ומול סלובניה שלושה ימים לאחר מכן. האלביסלסטה תפתח את קמפיין המונדיאל שלה עם משחק מול בוסניה ב-16 ביוני, בבית בו משחקות גם אירן וניגריה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully