וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס במונדיאל, כן או לא?

סקולארי נגד "מין אקרובטי", דשאן יפקח על בתי הבושת, מאמן בוסניה מבקש משחקניו לענג את עצמם: כך המאמנים מתכוננים

לואיז פליפה סקולארי מאמן נבחרת ברזיל. רויטרס
גרם לרונאלדו "כאבים למטה". סקולארי/רויטרס

כשהגביע העולמי מתקרב, מאמני הנבחרות נאלצים להתמודד עם הדילמה המסורתית - האם לאפשר לשחקנים לבלות עם נשותיהם ולהרשות להם לקיים יחסי מין. מאמן נבחרת מקסיקו מיגל הררה, למשל, אסר על שחקניו לקיים יחסי מין במהלך המונדיאל באופן גורף. "אם כדורגלן לא מסוגל להסתדר 20 ימים או חודש בלי לקיים יחסי מין, הוא כנראה לא מסוגל להיות ספורטאי מקצועני", אמר הררה, שזוכר היטב שתי שערוריות מין בנבחרת מקסיקו בארבע השנים האחרונות, עם שחקנים ששכבו עם נערות ליווי לפני משחקים, בפרשות שגררו השעיה של עשרה שחקנים וקנסות ענק.

בעקבות זאת, הבלוג "Dirty Tackle" בחר לאגד את הגישה של כמה ממאמני הנבחרות בגביע העולמי בנוגע לסוגיה. וכך מתברר שמאמן בוסניה למשל, סאפט סוסיץ', אסר לחלוטין על מין, כשהוא דורש משמעת צבאית. "הם יכולים למצוא פתרונות אחרים, הם יכולים לאונן", אמר המאמן.

מאמן נבחרת צרפת, דידייה דשאן. AP
שם עליכם עין. דשאן/AP

מאמן ברזיל לואיס פליפה סקולארי אמר שלא יאסור מין, אך ציין ש"מין נורמלי זה בסדר בדרך מאוזנת, אבל יש כל מיני צורות של סקס, דרכים אקרובטיות, וזה כבר אסור". כזכור, רונאלדו אמר על סקולארי ב-2002 ש"המאמן אמר שמי שלא שולט על האיבר שלו הוא לא גבר, אלא חיה. הגביע העולמי היה אדיר, אבל אני זוכר ממנו גם את ההנפה, וגם את הכאבים מתחת לחגורה".

בניגריה, מאמן העבר והקפטן לשעבר כריסטיאן צ'וקוו ייעץ למאמן הנוכחי סטפן קשי לאסור לגמרי על השחקנים לשכב עם נשים. "אני אסרתי על השחקנים בזמני להתקרב לנשים, כי סקס הוא עניין מורכב שכרוכים בו הרבה דברים רוחניים", כדבריו.

מנגד, מאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן אמר שלא יגביל את שחקניו, אבל סייג ואמר ש"תלוי מתי, איך וכמה". כשהעיתונאים אמרו לו שיש בית בושת במרחק 500 מטר בלבד ממחנה האימונים של הנבחרת, דשאן איים שיעקוב לא רק אחרי השחקנים שהולכים לשם, אלא גם אחרי העיתונאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully