וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס אופטימי: "אנסה להיות כשיר ב-100 אחוז למונדיאל"

כוכב נבחרת אורגוואי נותח ואמר: "תודה לכולם על התמיכה". אימו: "הפציעה לא חמורה כפי שחשבנו". יחמיץ את משחקי ההכנה

לואיס סוארס חלוץ אורוגוואי מול נבחרת צ'ילה. AP
יוכל בכל זאת לשחק? סוארס/AP

הבוקר (חמישי) דווח בדרום אמריקה כי לואיס סוארס, הכוכב הגדול והמנהיג הבלתי מעורער של נבחרת אורוגוואי, נפצע בברכו במהלך אימון הנבחרת והוא עלול להחמיץ את המונדיאל. אלא שבהמשך הוציאו ראשי הנבחרת מסר הרבה יותר מרגיע, כשהודיעו: "לא נשללה האפשרות שהוא ישתתף במונדיאל".

סוארס עבר ניתוח ולמרות שעלה תחילה חשש שהוא ייעדר במשך ארבעה עד שישה שבועות, התברר כי מצבו של הכוכב טוב יותר ממה שחשבו תחילה. "תודה לכולם על התמיכה", אמר הערב לתקשורת בארצו. "אעבוד קשה מאוד בימים הקרובים כדי להיות כשיר ב-100 אחוז ולעזור לחברים שלי". אימו של החלוץ הוסיפה: "הניתוח נגמר, ותודה לאל, הכל עבר היטב. הפציעה לא חמורה כפי שחשבנו".

סוארס חש כאבים במהלך אימון הנבחרת לאחר שסובב את הברך. הוא נטש אותו לקראת סיום, כשלאחר מכן רופא הנבחרת בדק אותו. עיתונאים במדינה העריכו כי "סיכוייו לשחק עומדים על 50-50", אבל בשעות הערב הוציאו ראשי הנבחרת את מסר ההרגעה: "הבוקר עבר סוארס ניתוח ברצועת המיניסקוס ולא נמצאו פציעות נוספות".

אורוגוואי תפתח את הופעותיה בברזיל עוד שלושה שבועות וחצי, ב-14 ביוני במשחק מול קוסטה ריקה, ותפגוש חמישה ימים לאחר מכן את אנגליה, כך שייתכן שסוארס יידרש למתוח מעט את הגבולות. אם החלוץ לא יהיה כשיר, הוא יצטרף לרשימה של כוכבים שבספק לברזיל, כמו רדאמל פלקאו ודייגו קוסטה, בעוד תיאו וולקוט וקווין סטרוטמן יחמיצו את הגביע העולמי בוודאות.

עדכון ראשון: 9:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully