וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: דייגו קוסטה יחמיץ את המונדיאל כמעט בודאות

חלוץ אתלטיקו מדריד פצוע וצפוי להישאר מחוץ לסגל. דאולופאו זומן לקראת משחק ההכנה מול בוליביה, נגרדו ויורנטה בחוץ

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד לאחר שנפצע. Clive Rose, GettyImages
יחמיץ את המונדיאל כמעט בודאות. קוסטה/GettyImages, Clive Rose

גמר ליגת האלופות מאחורינו ואחרי שהדרבי המדרידאי הסתיים בניצחונה המוחץ של ריאל מדריד, 1:4 על אתלטיקו, מתפנים בספרד כעת למשימה הגדולה הבאה: הניסיון לשמור על תואר אלופת העולם.

ויסנטה דל בוסקה, מאמנה של לה רוחה, נתקל בלא מעט בעיות של פצועים והסגל אותו ייקח לברזיל למסע ההגנה על התואר עדיין לא ברור. מי שיחמיץ כמעט בודאות את המונדיאל, על פי ה"אס" לפחות, הוא חלוץ אתלטיקו מדריד, דייגו קוסטה. בשני המשחקים האחרונים של הקולצ'ונרוס, משחק האליפות מול ברצלונה והגמר אמש (שבת), החלוץ ממוצא ברזילאי, שהחל לשחק בנבחרת ספרד רק לפני מספר חודשים, הוחלף כבר בדקות הפתיחה בשל פציעה. אותה פציעה ככל הנראה תשאיר אותו גם מחוץ לרשימת 23 השחקנים שיהיו חלק מהסגל, זאת לאחר שהוא נכלל בסגל הראשוני שפרסם דל בוסקה וכלל 30 שחקנים.

מי שעשוי להיכנס לרשימה, בה לא נכלל תחילה, הוא שחקנה הצעיר של ברצלונה, ששיחק בעונה החולפת באברטון בתור מושאל, ג'רארד דאולופאו. הוא ייכנס לרשימה במקרה שחסוס נבאס ממנצ'סטר סיטי לא יצליח להתגבר על הפציעה אותה הוא סוחב.

ג'רארד דאולופאו, אברטון. GettyImages
כניסה מפתיעה לרשימה. דאולופאו/GettyImages

ספרד תשחק בעוד חמישה ימים מול בוליביה במשחק הכנה בסביליה ולקראת המשחק הזה זימן דל בוסקה 19 שחקנים, כאשר דאולופאו הוא חלק מאותה רשימה. מלבד אותם 19 שחקנים, לרשימה יצטרפו לאחר מכן עוד שמונה שחקנים של ריאל ואתלטיקו שהיו ברשימה הראשונית ויקבלו מנוחה במשחק מול בוליביה, כדי להתאושש מעט.

מרשימת 30 השחקנים המקורית, מלבד טיאגו אלקנטרה שיחמיץ את המונדיאל בודאות בגלל פציעה, הוצאו גם אלברו נגרדו ופרננדו יורנטה והשניים עשויים להישאר גם מחוץ לסגל הסופי. כאמור, גם נבאס בחוץ ואת מקומו תפס דאולופאו. הנבחרת תתכנס מחר לקראת המשחק מול בוליביה.

דל בוסקה יפרסם את הסגל הסופי בשני ביוני. חמישה ימים לאחר מכן, אלופת העולם ואירופה תשחק בוושינגטון מול אל סלבדור ובשמיני ביוני היא תגיע לקוריטיבה, המחנה שלה במהלך המונדיאל בברזיל. משחקה הראשון של ספרד בטורניר יהיה שחזור הגמר הקודם מול הולנד, ב-13 ביוני ובבית שלה, בית ב', משחקות גם צ'ילה ואוסטרליה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully