וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ספרד: דייגו קוסטה ייעדר 15 ימים, בספק למונדיאל

חלוץ אתלטיקו מדריד סובל מקרע קטן בשריר הירך הדו-ראשי ויחמיץ בוודאות את ההכנה, דל בוסקה צריך להחליט האם לכלול אותו בסגל הסופי

שחקן אתלטיקו מדריד דייגו קוסטה מוחלף על ידי אדריאן לופס. רויטרס
הרגע שגמר לקוסטה את המונדיאל? החלוץ מוחלף בגמר האלופות/רויטרס

האם דייגו קוסטה יחלים בזמן למונדיאל? זו השאלה שמעסיקה ב-24 השעות האחרונות את ספרד. החלוץ הנפלא של אתלטיקו מדריד שסבל מפציעות בשבועות האחרונים ופתח בגמר ליגת האלופות רק כדי לדדות החוצה כבר בדקה התשיעית סובל מקרע קטן בשריר הירך הדו-ראשי, ויזדקק למנוחה של 15 ימים לפני שיוכל לחזור לאימונים.

כעת הכדור עובר למגרש של ויסנטה דל בוסקה. בשבוע הבא אמור מאמן הנבחרת הוותיק לצמצם את הסגל מ-30 שחקנים ל-23, ויהיה מעניין מאוד לראות האם כוכב אתלטיקו יהיה חלק מה-23 הללו. משחק הפתיחה של ספרד יתקיים בעוד 18 יום, ב-13 לחודש, מול הולנד. חמישה ימים לאחר מכן תפגוש את צ'ילה, וב-23 לחודש תסיים את שלב הבתים מול אוסטרליה.שמינית הגמר תצא לדרך ב-28 ליוני, כלומר - בעוד קצת יותר מחודש, כך שבאופן תיאורטי, אם דל בוסקה בונה על קוסטה, הוא יוכל לקחת אותו איתו לברזיל, ולהשתמש בו בשלבי ההכרעה.

כך או כך, את משחקי ההכנה לטורניר קוסטה יחמיץ בוודאות. מי שצפוי להחליפו בסגל במשחק הקרוב מול בוליביה הוא הקשר הצעיר ג'רארד דאולופאו. רשימת החלוצים בסגל הרחב של נבחרת ספרד כרגע מלבד קוסטה: דויד וייה (אתלטיקו מדריד), פרננדו טורס (צ'לסי), אלברו נגרדו (מנצ'סטר סיטי), פרננדו יורנטה (יובנטוס). השניים האחרונים לא נכללו בסגל למשחק הידידות מול בוליביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully