וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה למונדיאל 2014: צרפת הביסה 0:4 את נורבגיה

ולבואנה כיכב עם שלושה בישולים, ז'ירו כבש צמד וגם פוגבה ורמי השתתפו בחגיגה בסטאד דה פראנס. רופייה סגר מעגל בשער

מתיו ולבואנה שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
מאסטר שף. מתיו ולבואנה/רויטרס

אחרי השמדת "אוטובוס הבושה", מסמלי המרד של נבחרת צרפת במונדיאל 2010, קיימו הערב (שלישי) הטריקולור את משחק ההכנה הראשון שלהם לקראת הגביע העולמי בברזיל, והביסו 0:4 את נורבגיה בסטאד דה פראנס.

הצרפתים הפסידו 2:1 לנורבגיה במשחק ידידות אחרי אותו מונדיאל זכור לשמצה, בבכורה של לורן בלאן על הקווים. אז, באוגוסט 2010, סטפן רופייה ערך את הבכורה שלו במדי נבחרת צרפת. כמעט ארבע שנים אחרי, שוער סנט אטיין שהוקפץ לסגל רק בגלל פציעתו של סטיב מנדאנדה ממארסיי והפך לשוער השני, פתח במקום הקפטן הוגו לוריס וסגר מעגל עם רשת נקייה בהופעתו השנייה בלבד, בדיוק מול אותה יריבה.

- שחקן נבחרת צרפת פול פוגבה. רויטרס
הכובשים. פול פוגבה עם אוליבייה ז'ירו/רויטרס

בהיעדרו של לוריס וכשגם פרנק ריברי וקארים בנזמה לא נכללו בסגל, ממאדו סאקו ענד את סרט הקפטן. אנטואן גריזמן ומתיו ולבואנה ליוו משני הצדדים את אוליבייה ז'ירו, וצרפת פתחה היטב. ולבואנה היה זה שסידר את השער הראשון בדקה ה-15, כשהגביה מצד שמאל לראש של פול פוגבה, שנגח מקרוב לרשת של אוריאן נילנד. ולבואנה היה בעמדת נבדל כשקיבל את הכדור, אך השופט אישר את השער היחיד של המארחת במחצית הראשונה.

לאחר ההפסקה הוציא דשאן את פוגבה ופטריס אברה, כשבמקומם נכנסו מוסא סיסוקו ולוקא דין הצעיר, שערך את הופעתו השנייה במדי הנבחרת הבוגרת. גם אחרי החילופים, ולבואנה המשיך להיות השחקן מספר 1 של צרפת על המגרש. בדקה ה-51 קשר מארסיי מצא בכדור טוב את ז'ירו, שהשתלט על הכדור למרות השמירה של מרטין לינס ובעט בשמאל כדור קשתי מ-15 מטרים לחיבורים. לואיק רמי המחליף נכנס בדקה ה-65, ואחרי שתי דקות קיבל כדור גדול מהמגן מתיו דבושי וכבש את השלישי. עוד שתי דקות חלפו ושוב ולבואה היה השף, כשבישל בפעם השלישית ואפשר לז'ירו להשלים צמד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סטפן רופייה שוער נבחרת צרפת. רויטרס
כמעט ארבע שנים בין שתי ההופעות, ופעמיים נגד נורבגיה. סטפן רופייה/רויטרס
שחקן נבחרת צרפת ממאדו סאקו מול שחקן נבחרת נורבגיה ג'ושוע קינג. רויטרס
קפטן לעת מצוא. ממאדו סאקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully