וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו, חלומו של כל מפרסם

מחקר חדש מגלה שהפורטוגלי הוא הכדורגלן הכי שיווקי בעולם, הרבה בזכות החשיפה האדירה ברשתות החברתיות. מסי שני

כריסטיאנו רונאלדו, אירינה שייק. vogue.es, צילום מסך
הזוגיות המתוקשרת עם אירינה שייק מסייעת/צילום מסך, vogue.es

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, הוא הכדורגלן הכי שיווקי בעולם - כך על פי חברת Repucom שמתמחה במחקרי שוק בתחום הספורט ברחבי העולם. החברה בדקה כמה משתנים, ביניהם עוקבים בטוויטר, לייקים בפייסבוק, חשיפה כלל עולמית והיכרות של אנשים בגילאי 16-69 עם השחקן.

מהתוצאות עולה שרונאלדו מקדים כל כדורגלן אחר בחשיפה עולמית וגם ברשתות החברתיות. לדף הרשמי שלו בפייסבוק למשל, יש למעלה מ-82 לייקים, הרבה יותר מה-57 מיליון של ליאונל מסי. בטוויטר עוקבים אחריו יותר מ-26 מיליון אנשים, בעוד שלניימאר למשל יש "רק" 11 מיליון. חלק בלתי נפרד מהכוח של רונאלדו בתחומים הללו קשורים בפרסומות בהם הוא משתתף ובזוגיות המתוקשרת שלו עם הדוגמנית אירינה שייק. על פי המחקר, 83 אחוזים מאזרחי העולם יודעים מי הוא (לעומת 76 אחוזים שמכירים את מסי למשל)

מסי הגיע למקום השני, בעיקר בזכות קריירת הכדורגל הנפלאה שלו, שלא ממונפת מחוץ לדשא כמו זו של רונאלדו. ג'רארד פיקה, בלם ברצלונה ובן זוגה של הזמרת המפורסמת שאקירה, במקום השלישי ובצורה מפציעה, פרננדו טורס תופס את המקום הרביעי. את העשירייה הראשונה משלימים: ויין רוני, אנדרס אינייסטה, ניימאר, איקר קסיאס, זלאטן איברהימוביץ' ותיירי הנרי.

יו"ר חברת Repucom והמייסד שלה, פול סמית', אמר: "קצת יותר משבועיים לפני המונדיאל, עיני העולם נשואות לנבחרות ולכדורגלנים. הגביע העולמי הוא אירוע הספורט הכי נצפה בעולם ומותגים גדולים ינצלו את זה להגדלת המכירות. לכדורגלנים שהפכו לידוענים, יש הרבה עוצמה. הם מגדילים את החשיפה למוצרים ויוצרים סביבו באז. אירועים כאלו הם קריטיים בשביל חברות מסחריות. רונאלדו למשל, הוא החלום של כל נותן חסות. הערך שלו אדיר".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
היכולת לא תואמת את הנתונים מחוץ לכר הדשא. מסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully