וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולס: "אנגליה צריכה לשחק בשיטה של ליברפול"

קשר העבר של יונייטד תומך דווקא בנציגי המייטי רדז: "לפחות ארבעה אם לא חמישה מהם צריכים לפתוח. הנדרסון יהלום"

שחקני ליברפול ג'ורדן הנדרסון, ראחים סטרלינג, דניאל סטארידג', לצד כריס סמולינג. GettyImages
שלושה מתוכם יהיו בהרכב? הנדרסון, סטרלינג וסטארידג' עם סמולינג/GettyImages

פול סקולס, אגדת העבר של מנצ'סטר יונייטד, כתב היום (חמישי) בבלוג שלו לקראת המונדיאל שנבחרת אנגליה צריכה לשחק כמו ליברפול - אחת היריבות הגדולות של הקבוצה בה העביר את כל הקריירה שלו.

"ב-2010, הנבחרת שיחקה בצורה משעממת והאוהדים יעדיפו לראות תיקו 3:3 מאשר 0:0 משמים. זה יהיה מרענן אם אנגליה תאמץ את השיטה ההתקפית של ליברפול, וזה אומר שלפחות ארבעה, אם לא כל חמשת השחקנים בסגל שמשחקים בליברפול, צריכים לפתוח בהרכב", אמר הקשר שרשם 66 הופעות במדי הנבחרת האנגלית. חמשת השחקנים המדוברים הם סטיבן ג'רארד, ג'ורדן הנדרסון, דניאל סטארדיג', ראחים סטרלינג וגלן ג'ונסון.

לגבי הנדרסון, שרשם עד כה שמונה הופעות בלבד במדים הלאומיים, אמר קשר העבר הג'ינג'י: "ג'ורדן הנדרסון הוא שחקן המפתח של הנבחרת, הוא יהלום. הוא שחקן מוערך מאוד על ידי מי שמשחק איתו. הוא יקריב את עצמו בשביל חבריו לקבוצה, הוא לא שחקן ברמה עולמית אך הוא אחד משחקני המפתח של הנבחרת כדי לשלוט בכדור ובמשחק".

סקולס הוסיף וטען כי "הצלחת אנגליה תלויה בבריאות של ג'רארד", וקבע כי "לא לכלול את מייקל קאריק בסגל זו טעות. אם ג'רארד יפצע, אין מי שיחליף אותו. אני לא חושב שפרנק למפארד יוכל למלא את מקומו של ג'רארד".

שחקן מנצ'סטר יונייטד פול סקולס. רויטרס
"האוהדים יעדיפו לראות תיקו 3:3 מאשר 0:0 משמים". סקולס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully