וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "השתפרתי מאז 2010. רק רוצה ליהנות"

הכוכב התראיין ל-ESPN וסיפר על הרצון לפצות את המדינה במונדיאל הקרוב: "רוצה את הגביע עבור ארגנטינה, לא עבורי"

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
יפרוש כשיפסיק ליהנות. ליאונל מסי/GettyImages

אחרי העונה המתסכלת במדי ברצלונה, ליאונל מסי מתכונן יחד עם נבחרת ארגנטינה לטורניר הגדול בחייו - מונדיאל 2014 בברזיל. בין האימונים, מצא הכוכב של האלביסלסטה זמן וסיפר ל-ESPN על ההתמודדות שלו עם הביקורות.

"הדבר היחיד שחשוב מבחינתי זה לשחק כדורגל", הסביר מסי. "אני נהנה מזה מאז שהייתי קטן. תמיד אמרתי שכשלא יהיה לי כיף ודברים כבר לא ילכו כמו שצריך, אני אפרוש. זה הדבר היחיד שחשוב לי, ליהנות. אני תמיד רוצה להשתפר ולהשיג יותר. אני המבקר הגדול ביותר של עצמי, לטוב ולרע".

כעת מקווה הארגנטינאי לפצות יחד עם נבחרתו על האכזבה ב-2010, אך הוא יודע שהמשימה ללכת בדרכו של דייגו מראדונה ולהחזיר את הגביע העולמי לבואנוס איירס לא תהיה קלה. "יש שחקנים טובים במונדיאל", הזכיר מסי. "ניימאר, צ'אבי, אינייסטה, כריסטיאנו, ריברי, רובן... אפשר להזכיר עוד הרבה, אבל כל אחד שנציין הוא אחד מהטובים ביותר. אני רוצה להיות אלוף עולם, אבל לא כדי שאוכל להגיד שאני הכי טוב שיש. לא, אני רוצה לזכות כדי שארגנטינה תהיה הכי טובה בעולם ולהוסיף את התואר הזה לרזומה שלי".

כאשר נשאל מה השתנה לעומת 2010, השיב מסי: "התבגרתי מאוד מאז המונדיאל בדרום אפריקה, גם אישית וגם מקצועית. הפכתי לאבא, שזה אחד השינויים הגדולים ביותר. עכשיו יש לי ילד וכל השאר משני לעומתו. איתו, כל הרוע נעלם. כיף לחזור הביתה ורק לראות אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully