וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבאס מחוץ לסגל ספרד. דל בוסקה: "נשבר לי הלב מזה"

המאמן פרסם את רשימת 23 השחקנים והסביר: "הוא לא שיחק חודשיים". גם קרבחאל נופה ברגע האחרון. פורטוגל מבוהלת מהפציעה של כריסטיאנו רונאלדו

שחקן נבחרת ספרד חסוס נבאס. רויטרס
הפעם הוא לא ייסע עם הנבחרת. נבאס/רויטרס

32 הנבחרות שישחקו החל מעוד 12 ימים במונדיאל 2014 שייצא לדרך בברזיל, ממשיכות להתאמן ולעבוד במרץ לקראת שריקת הפתיחה. אמש (שישי) ובמהלך הלילה כולו נערכו שלל משחקי אימון ברחבי העולם, כאשר החדשות הגדולות ביותר יוצאות כנראה מכיוונה של אלופת העולם ואירופה ספרד, שתנסה להגן על הכתר.

הלה רוחה ניצחה 0:2 במשחק לא מרשים במיוחד את בוליביה, משערים של פרננדו טורס (בפנדל) ואנדרס אינייסטה במחצית השנייה. לאחר המשחק, סגר מאמן הנבחרת ויסנטה דל בוסקה את הסגל באופן סופי והכריז עליו היום בצהריים.

מאמן נבחרת ספרד, ויסנטה דל בוסקה, עם הגביע העולמי. רויטרס
יצטרך לנפות עוד שחקן אחד. דל בוסקה/רויטרס

הסגל הסופי:

שוערים: איקר קסיאס, פפה ריינה, דויד דה חאה.

הגנה: סרחיו ראמוס, ג'רארד פיקה, ראול אלביול, חואנפראן, ססאר אספיליקווטה, ג'ורדי אלבה.

קישור: חאבי מרטינס, צ'אבי, צ'אבי אלונסו, אנדרס אינייסטה, סרחיו בוסקטס, קוקה, סנטי קאסורלה, חואן מאטה, פדרו, דויד סילבה, ססק פברגאס.

התקפה: דייגו קוסטה, דויד וייה, פרננדו טורס.

המשמעות היא שמחוץ לסגל נותרו כצפוי אלברטו מורנו ואנדר איטורספה הצעירים, אבל גם פרננדו יורנטה, אלברו נגרדו וחסוס נבאס, לגביו אמר דל בוסקה: "הלב שלי נופל מכאב כשאני צריך להביט לו בעיניים. הוא חזר לעצמו, אבל לא שיחק בחודשיים האחרונים". על דייגו קוסטה הוסיף המאמן: "הוא במצב טוב יותר, אבל עדיין בספק". האחרון שאיבד את מקומו בסגל היה מגן ריאל מדריד, דני קרבחאל.

* ספרד שמרה על 16 שחקנים מהסגל שזכה במונדיאל 2010 - יותר מכל אלופת עולם אחרת.

* כמו ב-2010, גם הפעם ברצלונה עם הכי הרבה נציגים (שבעה).

* בסגל הנוכחי יש תשעה שחקנים שמשחקים מחוץ לספרד - יותר מבכל טורניר גדול קודם בו השתתפה הנבחרת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חלוץ אתלטיקו מדריד דייגו קוסטה. GettyImages
המצב משתפר. קוסטה/GettyImages

אנגליה שיחקה גם היא אמש והביסה 0:3 את פרו במשחק קליל. המאמן רוי הודג'סון היה מרוצה: "זה היה סיום מושלם לשבועיים מושלמים של הכנה. ככה צריך לצאת מאנגליה אל הגביע העולמי, עם התמיכה הזו של הקהל. ברגע שסטארידג' כבש את השער הנהדר שלו, השתלטנו על המשחק. אף פעם לא קל לשחק מול יריבה שמתגוננת עם כל השחקנים שלה וצריך סבלנות. כשראיתי שיש לנו את הסבלנות הזו, ידעתי שלא נתקשה לנצח".

ובינתיים בפורטוגל, מפלס הפאניקה עולה. כריסטיאנו רונאלדו הגיע פצוע לנבחרת ולא ישחק הערב מול יוון במשחק ההכנה הראשון. המאמן פאולו בנטו הודה: "אין לנו לוח זמנים לחזרה של רונאלדו. לא ברור מתי הוא יהיה כשיר". כרגע אף אחד לא יודה בזה בפה מלא, אבל בסלסאו כבר מתחילים לחשוש שמא הכוכב הכי גדול שלהם לא יהיה כשיר למונדיאל עצמו ושגם אם כן, הוא יגיע אליו כשהוא סוחב פציעה שתפריע לו מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully