וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'זארה פראנדלי: "כולנו המומים, זו מכה קשה"

באיטליה ניסו לעכל את הפציעה של מונטוליבו, ששבר את השוק ולא ישחק במונדיאל. ואן חאל: "בנבחרת, אף אחד לא אומר לי איך לשחק"

ריקרדו מונטליבו שחקן נבחרת איטליה. רויטרס
עצוב מאוד. מונטוליבו/רויטרס

נבחרת איטליה עלתה אמש (שבת) בהרכב משני מאוד למשחק ההכנה של מול אירלנד. האזורי קיוו לתת צ'אנס למספר שחקנים להוכיח את עצמם לקראת הנסיעה למונדיאל בברזיל ורגע לפני שהסגל נסגר סופית. מה שיצא לה מזה בסוף זה 0:0 מאכזב ובעיקר, פציעה קשה של ריקרדו מונטוליבו.

קשר מילאן סבל כבר בדקה השמינית מכניסה חריפה של ג'יימס פירס והוא סובל משבר בעצם השוקה (טיביה), מה שיצריך ניתוח והיעדרות של חודשיים לפחות ויגרום לו להחמיץ את המונדיאל. מונטוליבו נופה רשמית מהסגל לאחר שתוצאות הבדיקות אישרו כי אכן מדובר בשבר.

צ'זארה פראנדלי, מאמן הנבחרת, נותר מאוכזב, לאחר שגם אלברטו אקווליני נאלץ לנטוש בגלל פציעה במהלך המשחק: "לצערי, הפציעות היו מרכז העניינים. זו מכה קשה מאוד שאנחנו סופגים. לצערי, ריקרדו סובל מפציעה רצינית. קשה לי לתת ניתוח מקצועי לגבי המשחק אחרי דברים כאלה. היה לי קשה לדבר עם השחקנים במחצית בגלל הפציעות של מונטוליבו ואקווילני. כרגע כולנו המומים, אבל צריך לסגור את סגל 23 השחקנים שייסעו".

צ'זארה פראנדלי. Claudio Villa, GettyImages
גם היכולת הייתה רעה. פראנדלי/GettyImages, Claudio Villa

ג'וזפה רוסי, אחד שיודע משהו על פציעות קשות, ממשיך בקאמבק שלו. חלוץ פיורנטינה לא שיחק בכל החצי השני של העונה בגלל פציעה והוא הביע סימפטיה כלפי מונטוליבו: "על המגרש, הפציעה לא נראתה חמורה כל כך. כולנו מאוד עצובים, אף אחד לא אוהב לראות שחקן גדול כמו ריקרדו נפצע ככה". רוסי נכנס בדקה ה-71 אמש: "לגבי המצב שלי? אני בסדר. קצת עייף, כי אני לא בכושר ויש הרבה עבודה. יש עוד שבועיים, אז נראה מה יהיה. אני מאוד מקווה להיכלל בסגל הסופי".

הולנד לא הבריקה, אבל ניצחה 0:1 את גאנה משער של רובין ואן פרסי כבר בדקה החמישית, בתום התקפה משולבת בין שלושת הכוכבים שלה, אריאן רובן, ווסלי סניידר וואן פרסי. המאמן לואי ואן חאל, שניסה לראשונה את שיטת חמשת שחקני ההגנה, סיכם: "אולי אנחנו פחות אטרקטיביים ככה, אבל הגענו למצבים והיינו צריכים להוביל 0:3 במחצית. אנחנו עדיין חייבים להשתפר, איבדנו יותר מדי כדורים ואת השליטה במגרש, אבל לא נתנו להם להגיע למצבים. בנבחרת, אני לוקח החלטות בעצמי על השיטה, אף אחד לא אומר לי מה לעשות. אולי הנס ניסה להגיד לי בבאיירן מינכן ובגלל זה עזבתי".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully