וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולק: "אנחנו יושבים ליד השולחן עד שהאחרון גומר לאכול"

חלוץ הסלסאו סיפר איך סקולארי מגבש את שחקני נבחרת ברזיל וסימן את הנבחרות הפייבוריטיות ואלו שלדעתו יפתיעו. "יהיו לנו משחקים קשים כי ישחקו נגדנו בצורה הגנתית"

הולק שחקן נבחרת ברזיל מול מתיה דה שליו שחקן נבחרת איטליה. רויטרס
גביע הקונפדרציות סייע לברזיל לפתח את הסגנוטן הרצוי. הולק מול דה שיליו/רויטרס

ברזיל מתכוננת במרץ למונדיאל אותו תארח, ונבחרת הסמבה מקווה להגשים את החלום ולהניף גביע עולם שישי על אדמתה. רוחות של אופטימיות נושבות מכיוון נבחרת הסלסאו ושחקנה הולק התייחס למשימה העומדת בפני חבריו ולשלב הבתים בו יתמודדו נגד קרואטיה, מקסיקו וקמרון.

"יהיו לנו משחקים קשים, לא רק כי יש בבית שלנו נבחרות גדולות עם שחקנים טובים, אלא כי הם ישחקו נגדנו בצורה הגנתית. אנחנו נשלוט במשחקים ונצטרך לנצל את זה. ככה היה בגביע הקונפדרציות, שם כבשנו שערים בשלב מוקדם של המשחקים וזה עזר לנו ליצור את הסגנון שלו - לחץ על היריבה ישר מתחילת המשחק".

מאמן נבחרת ברזיל לואיס פליפה סקולארי. Buda Mendes, GettyImages
מגבש את הסלסאו. סקולארי/GettyImages, Buda Mendes

ברזיל זכתה בגביע הקונפדרציות, עמדה בלחץ בהופעל עליה מצד האוהדים והתקשורת והציגה כדורגל מצוין בטורניר ההכנה שנערך ב-2013. "ההיסטוריה מלמדת אותנו מי הנבחרות הגדולות", הוסיף הולק, "יש אותנו כמובן, איטליה, גרמניה, ספרד, הולנד וארגנטינה, כולם טובות ומצליחות. אני חושב שחוץ מאלה, גם אורוגוואי ובלגיה יכולות להפתיע ולהגיע רחוק".

הולק התייחס לאימונים תחת שרביטו של לואיז פיליפה סקולארי. "הוא גורם לכולם להרגיש טוב, ואנחנו יודעים מה מצופה מאיתנו. יש בנבחרת ותיקים וצעירים וסקולארי שומר עלינו מאוחדים. הוא דורש מכל השחקנים לבוא לארוחת הצהריים, לדוגמה, ולהישאר לשבת ליד השולחן עד שהאחרון מסיים לאכול. זה הפך להרגל וזה עושה לנו טוב. יש עוד דברים ביומיום שעוזרים לנו להיות ביחד".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully