וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשניימאר לובש את מדי ברזיל הוא נראה אחרת"

החלוץ להטט נגד פנמה, בספרד כתבו: "ככה אוהדי ברצלונה רצו לראות אותו". סקולארי: "אנחנו עובדים איתו על התמודדות עם פרובוקציות מצד שחקנים יריבים"

שחקן נבחרת ברזיל, ניימאר. GettyImages
"הוא מאלתר בצורה טובה, הוא מהיר, הוא זריז". ניימאר/GettyImages

מונדיאל 2014 ייצא לדרך ב-12 ביוני, יום חמישי הבא, עם משחק בין ברזיל לקרואטיה בסאו פאולו. אמש (שלישי) הסלסאו הביסו את פנמה 0:4 ללא קושי וביום שישי הם ישחקו נגד סרביה במשחק ההכנה האחרון.

הכוכב אתמול היה ניימאר. הלהטוטן של ברזיל כבש את השער הראשון, בישל את השני בעזרת העקב וכמעט כמו תמיד, נראה במקום הנכון כשהוא לובש את מדי הנבחרת. ב"אל מונדו דפורטיבו" שמזוהה עם ברצלונה, אף כתבו אחרי המשחק אמש: "כשניימאר לובש את החולצה של נבחרת ברזיל הוא נראה אחרת. הוא נראה כמו שאוהדי ברצלונה קיוו לראות אותו, אפילו יותר מכך".

החלוץ כבש אתמול את השער ה-200 בקריירה וה-31 במדים הלאומיים. המאמן פליפה סקולארי אמר אחרי המשחק: "ניימאר הוא אתלט שעושה דבר שונה בכל יום. הוא מאלתר בצורה טובה, הוא מהיר, הוא זריז".

חלק מהשחקנים של פנמה הקיפו את ניימאר בסיום המשחק וביקשו ממנו מזכרות, אבל במהלך ההתמודדות הם לא ריחמו עליו. סקולארי סיפר: "אנחנו עובדים על העניין הזה. אם היריבים עושים לניימאר פרובוקציה, אסור לו להגיב. רק למישהו אחד מותר לעשות משהו בנוגע לכך, וזה השופט".

על המשחק עצמו אמר סקולארי: "יש לנו עוד שבוע וחצי לעבוד. הצגנו היום יכולת משופרת, אבל אני עדיין דורש יותר. היו לנו בעיות בתרגום של ההזדמנויות ואם היינו פוגשים יריבה חזקה יותר, הדברים היו יכולים להיראות אחרת אחרי 20 הדקות הראשונות. במחצית השנייה הראינו יותר תנועה ויותר מהירות, החזקנו יותר בכדור. לא התחלנו טוב, אבל אהבתי את סוף המחצית הראשונה ואת המחצית השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully