וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס: "רוצה לשנות את תדמית הילד הרע"

חלוץ ליברפול ונבחרת אורוגוואי בראיון ל-SI: "זה נורא לשמוע ולקרוא את מה שאומרים עלייך. עשיתי טעויות. זה לא מי שאני באמת, מחוץ למגרש אני מאוד ביישן"

חלוץ נבחרת אורוגוואי לואיס סוארס (שמאל) וחברו סבסטיאן אגורן (ימין). AP
"הבנתי שאני צריך לשנות את ההתנהלות שלי במגרש - להמשיך לשחק היטב בלי להיות רע". סוארס/AP

עוד כששיחק במדי אייאקס, לואיס סוארס הפך לאחד מהכדורגלנים השנואים ביותר בהולנד בגלל הצלילות שלו והמעורבות בתקריות על הדשא. אחרי שעבר לליברפול נרשמו העימותים המפורסמים עם פטריס אברה וברניסלב איבנוביץ', ולמרות שהאורוגוואי לא חדל לככב לרגע, הוא נחשב ל"ילד רע".

עכשיו, אחרי עונה נפלאה במהלכה כבש 31 שערי ליגה, הצעיד את ליברפול למאבק האליפות וישחק איתה בעונה הבאה בליגת האלופות, סוארס מחפש שינוי תדמית. האם הוא יעמוד בכך? מוקדם לדעת.

בראיון ל"ספורטס אילוסטרייטד" אמר החלוץ האורוגוואי: "אני רוצה לשנות את תדמית הילד הרע שדבקה בי כי אני לא חושב שאני האדם הזה. אני רוצה לשנות אותה כי זה נורא לשמוע ולקרוא את מה שאומרים עלייך. על המגרש, לפעמים התשוקה גוברת עלייך ואתה עושה דברים שאתה מצטער עליהם מאוחר יותר. יחד עם זאת, באותו זמן אתה יכול ללמוד מזה".

סוארס הוסיף באותו ראיון: "אני חושב שבשנה האחרונה התנהלתי כמו מודל לחיקוי. יש לי רצון ומוטיבציה להתקדם למרות מה שאומרים עלי. הגישה שלי על המגרש גרמה לי לבעיות תדמית בעבר, אבל זה לא מי שאני באמת. מחוץ למגרש אני מאוד ביישן. הבנתי שאני צריך לשנות את ההתנהלות שלי במגרש - להמשיך לשחק היטב בלי להיות רע".

סוארס נפצע לאחרונה במחנה האימונים של נבחרת אורוגוואי לקראת המונדיאל. הוא עבר ניתוח בברכו ונכלל בסגל לטורניר, כשבמחנה של הסלסטה מקווים שיהיה כשיר לכל שלושת המשחקים בשלב הבתים. אורוגוואי תשחק בבית ד' ביחד עם אנגליה, איטליה וקוסטה ריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully