וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי טובים שיש: "נבחרת החלומות" של המונדיאל

חברת הסטטיסטיקות OPTA הציגה את 11 השחקנים שמגיעים בכושר הטוב ביותר לטורניר: מסי, רונאלדו ועוד כמה הפתעות

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
למרות סיום העונה הבינוני, הוא בכושר מעולה. מסי/GettyImages

המונדיאל בברזיל ייצא לדרך בעוד שמונה ימים בלבד והעולם כולו כבר לא יכול לחכות. הכוכבים הגדולים ביותר ינסו לקטוף את התואר היוקרתי מכולם וחברת הסטטיסטיקה הגדולה OPTA ניסתה לעזור ולהציב את "נבחרת החלומות" של הטורניר.

החברה, שעוקבת אחרי חמש הליגות הבכירות באירופה, אנגליה, ספרד, צרפת, איטליה וגרמניה ואוספת אלפי נתונים לאורך העונה, הציגה את 11 השחקנים שמגיעים על פי המספרים והסטטיסטיקה למונדיאל הקרוב כשהם בכושר הטוב ביותר.

שוער אתלטיקו מדריד טיבו קורטואה. Clive Rose, GettyImages
השוער הטוב בעולם כיום. קורטואה/GettyImages, Clive Rose

מנכ"ל החברה בבריטניה, דאנקן אלכסנדר, אמר: "כושר הוא אולי עניין זמני, אבל להיות בכושר שיא זה משהו קריטי במונדיאל. נבחרת החלומות שלנו נבנתה בעזרת מגוון נתונים ב-250 קטגוריות שונות וכ-2,000 סטטיסטיקות שונות, שהמומחים שלנו ניתחו".

אז מי בהרכב? שוער נבחרת בלגיה, טיבו קורטואה, שכיכב בעונת האליפות של אתלטיקו מדריד. בהגנה, חברו של קורטואה לקבוצה, בלם נבחרת אורוגוואי דייגו גודין ולצידו, ג'ורג'יו קייליני מאיטליה. המגנים הם פיליפ להאם הגרמני ולייטון ביינס האנגלי. בקישור, ארתורו וידאל הצ'ילאני של יובנטוס, מרקו רויס הגרמני ויאיא טורה ובחוד, באופן לא ממש מפתיע, לואיס סוארס, ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו.

מה דעתכם?

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully