וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראנדלי: "זה לא כישלון, אבל ברור שצריך להשתפר"

באיטליה לא ייחסו חשיבות לתיקו מול לוקסמבורג: "ניסינו לבחון דברים". קייליני: "כשהעניינים הופכים לרציניים אנחנו מסתדרים"

צ'זארה פראנדלי מאמן נבחרת איטליה. AP
מנסה לגמד את המבוכה. צ'זארה פראנדלי/AP

נבחרת איטליה קיוותה לקטוע אמש (רביעי) רצף של ארבעה משחקי הכנה למונדיאל ללא ניצחון, אבל אפילו מול לוקסמבורג החלשה היא נאלצה להסתפק ב-1:1. צ'זארה פראנדלי החזיר להרכב את אנדראה פירלו ומריו באלוטלי, וראה את קלאודיו מרקיזיו מעלה את האזורי ליתרון בדקה התשיעית, אבל בהמשך האיטלקים נחלשו, וחמש דקות לסיום הביך מקסים שאנו את הקהל בורונה עם שער השוויון המדהים שעורר דאגה עצומה בארץ המגף, עשרה ימים לפני המשחק מול אנגליה בפתיחת שלב הבתים במונדיאל.

"המבחן הזה לא היה כישלון מוחלט מבחינתנו, אבל ברור שאנחנו צריכים להשתפר", ניסה פראנדלי להסביר. "ניסינו לבחון כמה דברים שעשינו באימונים, היה לנו די צפוף במרכז המגרש ולא יצרנו מספיק מרווחים באגפים. לא הברקנו, אבל אנחנו יודעים שיכול להיות לנו מונדיאל נהדר".

על השפעת היעדרותו של ריקרדו מונטוליבו, שיחמיץ את המונדיאל, אמר המאמן: "ברור ששחקן שהיה משמעותי כל כך הרבה שנים חסר לנו, אבל עכשיו צריך להתמקד בדברים אחרים, כמו למשל התפקוד של אנטוניו קנדרבה, וראיתי כמה דברים מעניינים". על הערב המתסכל של באלוטלי אמר פראנדלי: "למריו היו שתי הזדמנויות טובות במחצית הראשונה, ואחת נוספת אחרי כניסתו של קסאנו, אבל פרט אליו היו לנו עוד כמה מצבים טובים".

מריו באלוטלי שחקן נבחרת איטליה. AP
לא ככה הם רצו להגיע למונדיאל. באלוטלי/AP

ג'ורג'יו קייליני אמר בסיום לתקשורת המקומית: "אני מצטער על התוצאה, ויכול להבטיח לכם שרצינו להצליח יותר. לאורך השנים האחרונות לא הצגנו יכולת טובה במיוחד במשחקי ידידות, אבל לשמחתנו אנחנו מסתדרים כשהעניינים הופכים לרציניים יותר. אנחנו צריכים להמשיך קדימה בביטחון, ולהיות בטוחים שאנחנו מוכנים למשחק מול אנגליה בעוד עשרה ימים".

מרקו וראטי, שהוחלף על ידי אנטוניו קסאנו בדקה ה-54, הוסיף: "זה היה המשחק הראשון בו ניסינו תכנית חדשה, ולא היה ניתן לצפות מאיתנו שכבר נהיה במיטבנו. אנחנו עובדים קשה, ויודעים שכשהגביע העולמי יגיע, אנחנו נהיה מוכנים אליו. התוצאה היום היא ממש לא הדבר החשוב להתמקד בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully