וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם באנגליה: רוני עונה למבקרים, הודג'סון מותקף

חוסר שקט אצל שלושת האריות: חלוץ יונייטד כבש וענה לסקולס שפקפק בו, מאמן הצעירה ביקר את זימון הצעירים: "בצרפת ובספרד בנו הכל מלמטה, רק אצלנו מקפיצים אותם מהר מדי"

ויין רוני שחקן נבחרת אנגליה חוגג שער עם פרנק למפאר. Richard Heathcote, GettyImages
עובר ימים לא קלים. רוני/GettyImages, Richard Heathcote

המונדיאל טרם החל, ובאנגליה הבלגן כבר חוגג. נבחרת שלושת האריות, שקיוותה להגיע לבעיטת הפתיחה בשקט יחסי, התבשרה אמש על פציעתו של אלכס אוקסלייד צ'מברליין מיד לאחר ה-2:2 מול אקוודור. קשר ארסנל עלול להחמיץ את המונדיאל, ואם זה לא מספיק, גם הביקורות מבית מתחילות לצוץ. החיצים מופנים בימים האחרונים בעיקר כלפי ויין רוני, שהציג יכולת חלשה מאז הצטרף למחנה האנגלי. לפני מספר ימים אף התבטא בעניינו חברו לקבוצה לשעבר, פול סקולס, שטען כי "השיא של ויין נמצא מאחוריו" וכי "הוא נראה מותש וחסר כוחות". גם בכלי התקשורת באנגליה היו כאלה שקראו להוציאו מהסגל ולתת אמון בשחקני התקפה צעירים יותר.

אתמול העלה רוי הודג'סון, שלא העניק לכוכב יונייטד יותר מדי קרדיט, הרכב משני בו רוני נכלל ואף ענה עם שער שווין בדקה ה-29. אחרי המשחק, רוני התפנה לסגור חשבונות. "סקולס היה חברי לקבוצה, אבל כבר הרבה זמן שהוא לא חלק מהסגל הראשון. ממש לא מעניין אותי מה הוא אומר. יש לו את הדעות שלו, נשמור על זה ככה. לכל אחד יש את הדעה שלו, אבל האמת היא שאני מקשיב רק לאלה שסובבים אותי. עיתונאים לא מעניינים אותי, אני לא מקשיב להם. האם אני מודאג ממעמדי בנבחרת? התשובה היא לא, אין אף אחד שמקומו בהרכב מובטח. זה טוב שהמאמן לוקח החלטות קשות".

מאמן אנגליה רוי הודג'סון. Richard Heathcote, GettyImages
זימן את החבר'ה הצעירים מוקדם מדי? הודג'סון/GettyImages, Richard Heathcote

גם רוי הודג'סון לא נשאר נקי. מאמן הנבחרת הצעירה של אנגליה, סטיוארט פירס, יצא נגד זימונם של שחקני הצעירה, רוס בארקלי, בריאן שואו וראחים סטרלינג. השלושה יהיו בגביע העולמי, וצפויים לקבל דקות, אך לטעמו של פירס, הזימון שלהם היה מוקדם מדי.

"נכון לעכשיו, הנבחרת הבוגרת שלנו לא זכתה בכלום כבר 48 שנה", הוא עקץ. "אם אתה מסתכל סביב ובוחן את המצב באירופה, אפשר שהדורות הצעירים של ספרד או צרפת, שהובילו את הנבחרות הבוגרות לתארים, הובילו קודם לכן את הנבחרות הצעירות לתארים. יש התאמה בין שני הדברים ההלו. זה מראה שהן בנו את הכל מלמטה, ולא קפצו מוקדם מדי על העגלה. השחקנים שהגיעו לנבחרת הבוגרת כבר לא יחזרו לנבחרת הצעירה עם אותה מנטליות. זו עובדה".

אנגליה בצרות

אוקסלייד צ'מברליין נפצע, בספק למונדיאל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully