וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבושי יהיה כשיר למונדיאל, פוגבה סוחט מחמאות

מגן נבחרת צרפת נפצע נגד ג'מייקה, אבל סובל רק מחבלה ולא משבר. דשאן על ה-0:8: "הופעה מלאת ביטחון". פראנדלי: "פוגבה הוא שחקן הקישור הטוב בעולם"

שחקני נבחרת צרפת חוגגים. AP
הופעה מרשימה. נבחרת צרפת/AP

מגן נבחרת צרפת, מתיו דבושי, כנראה לא סובל משבר ברגל ויכלל בסגל של הטריקולור למונדיאל. דבושי נפצע אמש (ראשון) במשחק ההכנה בו צרפת הביסה את ג'מייקה 0:8 ובחלק מכלי התקשורת דוחח על כך שהוא סובל משבר ברגלו. המאמן דידייה דשאן החליף את מגן ניוקאסל במחצית ואחרי המשחק הודיע שהוא ספג מכה חזקה, אבל לא יותר מכך.

המשחק נגד ג'מייקה בליל היא האחרון של הטריקולור לפני המונדיאל. צרפת תפתח את הופעותיה ב-15 ביוני, עם משחק נגד הונדורס. בהמשך היא תפגוש בבית ה' גם את שוויץ ואקוודור.

דשאן גם התייחס אמש ל-0:8 ואמר: "זו הייתה הופעה מלאת ביטחון שלנו, אבל היא לא נותנת לנו תעודת ביטוח למונדיאל. אני כבר יודע מה התקשורת תכתוב, שפגשנו נבחרת של תיירים. יחד עם זאת, אני מעדיף להתייחס לנבחרת שלי ולא ליריבה".

השוער והקפטן, הוגו לוריס, אמר: "במהלך המשחק לא חשבתי שהתוצאה תהיה כל כך גבוהה. המפתח להצלחה שלנו הוא להפוך את המשחק לפשוט. שיחקנו כדורגל פשוט עם קצב מהיר וזו הייתה חזרה גנרלית טובה לקראת הונדורס".

עוד בנבחרת צרפת: פול פוגבה שפרח בשנתיים האחרונות במדי יובנטוס, סחט מחמאות ממאמן נבחרת איטליה, צ'זארה פראנדלי. האחרון אמר אתמול ל"ל'אקיפ": "פוגבה הוא שחקן הקישור הטוב בעולם. הוא יכול לשחק בכמה תפקידים ויש לו יכולות פיזיות וטכניות נהדרות. הוא יודע להגיע לרחבה בתזמוון מושלם וגורם ליריבות הרבה צרות. בנוסף לכל אלו, יש לו אישיות מאוד חזקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully