וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אגיילקה: "באלוטלי טיפוס, אבל הוא יודע לכבוש"

בלם נבחרת אנגליה סיפר על הכנות מיוחדות למפגש עם חלוץ איטליה במחזור הראשון במונדיאל: "ניתחנו את הפעולות שלו בוידאו. נצטרך למנוע ממנו לבעוט מרחוק"

שחקן מנצ'סטר סיטי לשעבר, מריו באלוטלי, מול שחקן אברטון, פיל ג'אגיילקה. AP
מלחמה על שלוש נקודות. ג'אגיילקה ובאלוטלי במפגש עבר בפרמיירליג/AP

נבחרות אנגליה ואיטליה תפגשנה ב-14 ביוני לאחד מהמשחקים המסקרנים ביותר על הנייר בשלב הבתים של המונדיאל. בלם אנגליה, פיל ג'אגיילקה, סיפר שחוליית ההגנה של שלושת האריות עושה הכנה מיוחדת לאיום מצידו מריו באלוטלי בעזרת צפייה בסרטונים מיוחדים עם הביצועים שלו.

"הוא טיפוס, אבל הוא כובש שערים", אמר ג'אגיילקה, "יש לו יכולת פנטסטית ובעיטה אדירה. הוא מסוכן, במיוחד כשמתייחסים לתזוזה של הכדורים החדשים במונדיאל. נעשה הכול כדי למנוע ממנו לבעוט מרחוק. אני מקווה שנקבל את ההחלטות הנכונות ושנשיג את הנקודות".

קפטן אברטון שצפוי לפתוח במרכז ההגנה לצד גארי קייהיל, הוסיף: "כבר יש לנו מושג בנוגע לחלוצים שנשחק מולם. אנחנו צופים בוידאואים שלהם. יש לנו שלושה אנליסטים שמנתחים את הסרטונים וגארי נוויל, שמשמש כעוזר מאמן, עובר איתנו עליהם. יש לנו את כל הציוד שאנחנו צריכים כדי להתכונן לאיטליה. אני מקווה שנשיג תוצאה טובה ואז נתכונן לאורוגוואי וקוסטה ריקה".

אנגליה ואיטליה תשחקנה בבית ד'. הנבחרת של רוי הודג'סון תפגוש בהמשך את אורוגוואי ותחתום את שלב הבתים עם מפגש עם קוסטה ריקה. אם היא תעבור שלב, היא תפגוש בשמינית הגמר נבחרת מבית ג' (קולומביה, יוון, חוף השנהב, יפן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully