וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובאן: "ניימאר לא כזה טוב, מסי לא מתאמץ"

כוכב מילאן לשעבר בביקורת חריפה נגד שחקני ברצלונה: "ניימאר לא מסוגל לזכות בכדור הזהב, מסי מגיע למשחקים לא מוכן, לא בכושר ובלי מוטיבציה, חוץ מבמשחקים מול ריאל מדריד"

ליאונל מסי, ניימאר שחקני ברצלונה מאוכזבים. GettyImages
עכשיו הזמן להוכיח. מסי וניימאר/GettyImages

בעוד שניהם מתכוננים במלוא המרץ למונדיאל הקרוב, בו יהיו נתונים תחת לחץ בלתי רגיל, קיבלו היום (שני) כוכבי ברצלונה ליאונל מסי וניימאר ביקורות גדולה מכיוונו של שחקן מילאן ונבחרת קרואטיה לשעבר, זבונימיר בובאן.

תחילה התייחס הקשר הקרואטי שזכה בליגת האלופות עם הרוסונרי ליהלום הברזילאי, וטען שאינו מהשחקנים הטובים בעולם. ממש לא. "האם ניימאר מסוגל לזכות בכדור הזהב?" תהה בובאן בפני התקשורת בארצו, ומיד ענה: "לא נראה ככה! הוא לא כזה טוב, לא כזה חזק. יש לו כישרון גדול, אבל הוא רחוק מהפסגה. הוא לעולם לא יהיה רונאלדו, זלאטן איברהימוביץ', אנדרס אינייסטה ובמיוחד מסי".

בעוד הקרואטי כולל את הפרעוש ברשימת הטובים ביותר שלו, גם כוכב נבחרת ארגנטינה לא יוצא נקי מהביקורת של בובאן, שלטענתו לא מתאמץ מספיק: "מישהו צריך להגיד לו את האמת. הוא מגיע פשוט לא מוכן, לא בכושר ובלי מוטיבציה כל הזמן, חוץ מבמשחקים מול ריאל מדריד, שם הוא מראה את היכולות שלו. כשהוא יהיה רענן ויכין את עצמו ויחזיר לעצמו את ההנאה הוא יוכל להיות הטוב ביותר - וזה מה שהוא צריך להיות!"

המבחן של שניים מהכוכבים הנוצצים ביותר בגביע העולמי מתחיל כבר השבוע, כמובן: ברזיל תוציא את המונדיאל לדרך ביום חמישי עם מפגש מול קרואטיה, בעוד ארגנטינה תפגוש את בוסניה ביום שני הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully